וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה התבקשו להקדים, דגו יבצע רוטציה רחבה

18.7.2023 / 11:24

במשטרה צופים עומס רב באזור האצטדיון. בקבוצה אמרו לפני הגומלין עם חמרון (20:00, ספורט1): "משחק לפרוטוקול, אבל לא נזלזל"

מסיבת העיתונאים הראשונה של מסאי דגו כמאמן מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

על רקע ההפגנות המתוכננות באזור האצטדיון, במכבי חיפה יצאו בקריאה לאוהדים להגיע בשעה מוקדמת למשחק הגומלין נגד חמרון ספרטנס הערב (שלישי, 20:00, ספורט1, 0:4 למכבי חיפה במשחק הראשון). במשטרת חיפה מבינים שההפגנות עלולות להוביל לאנדרלמוסיה סביב דרכי ההגעה וביקשו גם הם מהאוהדים להקדים את בואם.

המאמן מסאי דגו יבצע רוטציה רחבה יחסית ויעשה כמות גדולה של שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק במלטה בשבוע שעבר. הירוקים עומדים בפני משחק אלוף האלופים ביום שבת ולאחר מכן יטוסו לרומניה או מולדובה לקראת המשחק במסגרת סיבוב המוקדמות השני והמאמן רוצה לשמור את רעננות בסגל. "ברור שהמשחק הוא לפרוטוקול, אבל כל משחק הוא טוב כדי להתחבר וליצור מומנטום", אמר שחקן בקבוצה, "אף אחד פה לא יגיע לזלזל גם במשחק היום, אנחנו לא רוצים למעוד בבית".

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"כל משחק הוא טוב כדי להתחבר וליצור מומנטום". מכבי חיפה/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לפי התרגול אתמול עושה רושם שדגו מתלבט בין ענאן חלאילי לדולב חזיזה, כאשר נראה שהאחרון צפוי לקבל את הקרדיט. פרנזי פיירו, דניאל סונדגרן ועבדולאי סק כנראה יתחילו את המשחק על הספסל כדי לקבל מנוחה. דגו תרגל לסירוגין את צ'ארון שרי וליאור רפאלוב בעמדה מספר 10, וההערכה היא שרפאלוב יפתח במשחק הבכורה שלו בסמי עופר עם המדים הירוקים. האוהדים מתכננים לקשר הוותיק קבלת פנים חמה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מאור קנדיל, אורי דהן, שון גולדברג, פייר קורנו, גוני נאור, מחמוד ג'אבר, ליאור רפאלוב, דולב חזיזה, דיא סבע, דין דוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully