וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה כבר מתכוננים למכבי חיפה: "מפחידה פי כמה משריף"

פארול קונסטנצה מקווה להשלים את העבודה במולדובה לפני מפגש אפשרי עם הירוקים. הכוכב קיבל הצעת ענק ועשוי לעזוב לפני המשחקים

מסיבת העיתונאים הראשונה של מסאי דגו כמאמן מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ברומניה כבר מתחילים להתכונן למפגש המסתמן בין פארול קונסטנצה למכבי חיפה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת רומניה תנסה להשלים את העבודה הערב (שלישי) במולדובה אחרי שגברה 0:1 על שריף טירספול במשחק הראשון, בעוד הירוקים כבר עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי 0:4 על חמרון ספרטנס בחוץ וצפויים להבטיח את העלייה אחרי המשחק הערב (20:00, ספורט1).

לפני המשחק, הפרשנים ברומניה כבר תוהים עד כמה הקבוצה מוכנה לאתגר מהסוג שתציב לה מכבי חיפה בצמד המפגשים המסתמן, שייערכו ב-25-26 ביולי וב-1-2 באוגוסט.

"אם נצא מנקודת הנחה שפארול תפגוש את מכבי חיפה בשלב הבא, יש לגיורגי חאג'י (מאמנה של פארול) הרבה סיבות לדאגה. כי אם הקבוצה שלו חוששת מקבוצה כמו שריף טירספול, מה יקרה כשהיא תפגוש קבוצה מפחידה פי כמה כמו מכבי חיפה? על פניו, במצב הנוכחי האלופה הישראלית נראית כמו משוכה כמעט בלתי עבירה".

דניס אליבק שחקן נבחרת רומניה מול מקסים פלוטניקוב שוער נבחרת בלארוס. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
יעזוב לפני המפגשים עם מכבי חיפה? דניס אליבק/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

אם פארול אכן תהיה היריבה הבאה של מכבי חיפה, היא עלולה להופיע לצמד המפגשים ללא הכוכב הגדול שלה דניס אליבק. החלוץ הפרובלמטי שנודע בעיקר בשערוריות הרבות בהן היה מעורב בעבר מחוץ למגרש, היה אחד משחקני המפתח של פארול בדרך לזכייה באליפות בעונה שעברה, אבל קיבל לאחרונה הצעת ענק מסעודיה. לפי הדיווחים, הקבוצה הסעודית שזהותה לא ידועה, מתכננת לממש את סעיף היציאה של אליבק מפארול ולהעניק לו חוזה לשנתיים עם שכר עונתי של למעלה ממיליון יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully