וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עדיין בתמונה? אנקרגוצ'ו מתעקשת: "דיאק לא סגר באף קבוצה"

עוד לא נאמרה המילה האחרונה? הטורקים הגיבו לדיווח שהקשר יושאל לנאנט: "קיבלנו כמה הצעות, האחוזים ממכירה עתידית הכי חשובים"

מסיבת העיתונאים הראשונה של מסאי דגו כמאמן מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בצרפת כבר מתייחסים למעבר של לאמין דיאק לנאנט כאל עובדה מוגמרת, אבל בטורקיה מתעקשים: זה עדיין רחוק מלהיות סגור. אנקרגוצ'ו, קבוצתו של הקשר שהיה גבוה בסדר העדיפויות של מכבי חיפה, הגיבה הבוקר (שלישי) לדיווח ב"ל'אקיפ" לפיו הושגו הסכמות על כך שדיאק יושאל לנאנט עם אופציית רכישה בתום העונה.

"קיבלנו כמה הצעות על דיאק, אבל הוא עדיין לא סגר באף קבוצה, ושום דבר לא הוכרע בעניינו. הפרמטר שנמצא בעדיפות עליונה מבחינתו, הוא גובה האחוזים שנקבל ממכירה עתידית של השחקן", ציין דובר אנקרגוצ'ו חוסיין אייטקין.

לפי הדיווחים בטורקיה, נאנט אכן הגישה לאנקרגוצ'ו הצעה רשמית לקבל את דיאק בהשאלה עד תום העונה תמורת 500 אלף יורו, עם חובת רכישה בסיומה תמורת שני מיליון. כחלק מההצעה, מוכנה נאנט להעביר לאנקרגוצ'ו 20 אחוז מהרווחים שייכנסו ממכירה עתידית של דיאק. לפי ההערכות, מכבי חיפה מציעה סכום גבוה יותר, שיבטיח לטורקים הכנסה מיידית גבוהה - כך שלטענתם, היא עדיין במירוץ.

שחקן אנקרגוצ'ו לאמין דיאק (מימין). Seskim Photo/MB Media, GettyImages
הסאגה נמשכת. דיאק, מימין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

דיאק הסנגלי (22), קשר אחורי פיזי שנחשב לכישרון גדול, חתום באנקרגוצ'ו עד 2025 עם אופציה לעונה נוספת. בעונה שעברה הוא רשם 32 הופעות בליגה הטורקית וכבש שלושה שערים. בתקשורת הטורקית דווח רק לפני מספר שבועות שקבוצות בליגות בכירות מעוניינות בדיאק. אחת מהן הייתה מאיורקה, שלפי הדיווחים הגישה הצעה לרכוש אותו ב-4 מיליון יורו, ונדחתה על ידי אנקרגוצ'ו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully