וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו עקץ את מסי: "הליגה הסעודית הרבה יותר טובה מה-MLS"

הכוכב הפורטוגלי ירה דווקא אחרי תבוסה של אל נאסר מול סלטה ויגו: "פתחתי את הדלת לסעודיה, ועכשיו כולם באים בעקבותיי. לכל מקום אליו כריסטיאנו הולך, העניין גובר. הכדורגל האירופי נחלש, אין סיכוי שאחזור". בארגנטינה הגיבו בכעס לעקיצה למסי: "הקנאה מדברת"

ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי/InterMiamiCF

גם בגיל 38, גם כשהוא מעבר לשיא, גם כשהוא כבר משחק בסעודיה ורחוק ממרכז העניינים, כריסטיאנו רונאלדו יכול להסעיר את עולם הכדורגל במחי ריאיון אחד. זה בדיוק מה שקרה אמש (שני), מיד אחרי שאל נאסר שלו הובסה 5:0 על ידי סלטה ויגו במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

"האם ארצה להצטרף לעבור ל-MLS יום אחד? למה שארצה דבר כזה? הליגה הסעודית הרבה יותר טובה", אמר הכוכב הפורטוגלי כשנשאל על המהלך של ליאו מסי, ועל החלטתו לעבור למיאמי, במה שהתפרש באופן מייד כעקיצה למי שנחשב ליריבו המושבע לאורך שנים.

רונאלדו המשיך לספק כותרות, ואמר: "אני בטוח ב-100 אחוז שלא אחזור לכדורגל האירופי לעולם. הדלת הזו נסגרה. אני כבר בן 38, והכדורגל האירופי איבד מהאיכות והיוקרה שלו. רק הפרמיירליג איכותית באמת כיום. פתחתי את הדרך לסעודיה, ועכשיו כולם מגיעים לפה בעקבותיי. ההחלטה שלי להגיע לכאן עזרה להביא לסעודיה עשרות שחקנים מהטופ העולמי. אלו העובדות...כשעברתי ליובנטוס, הסרייה A הייתה ליגה מתה לחלוטין. אחרי שחתמתי, הכדורגל האיטלקי קם לתחייה. לכל מקום אליו כריסטיאנו הולך, העניין גובר".

כריסטיאנו רונאלדו ליאונל מסי. GettyImages
והיריבות נמשכת. רונאלדו ומסי/GettyImages

לדבריו של רונאלדו, "ביקרו אותי על שבחרתי לעבור לליגה הסעודית, אבל תראו מה קורה עכשיו - פתחתי את הדלת, וכולם באים אחריי. כל מה שאומרים, הכל שטויות. מגיעים לכאן שחקנים גדולים בשיא הקריירה שלהם. לעומת זאת, תראו מה קורה באירופה, הליגות הולכות ונחלשות. הליגה הפורטוגלית היא לא מה שהייתה. גם בספרד הליגה כבר לא מאוד איכותית, והבונדסליגה ירדה ברמה...בקצב הזה, בעוד שנה מהיום הליגה הסעודית תהיה יותר איכותית מהליגה ההולנדית והליגה הטורקית, בקלות".

האמירות הנחרצות של רונאלדו הגיעו בעיתוי מעט בעייתי, בהתחשב בכך שאל נאסר שלו, עם מרצלו ברוזוביץ' ואנדרסון טאליסקה, הובסה 5:0 על ידי סלטה ויגו שסיימה את העונה שעברה במקום ה-13 בלבד בליגה הספרדית.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר. -/AFP, GettyImages
יורה. רונאלדו/GettyImages, -/AFP

כצפוי, גם העקיצה של רונאלדו למסי לא עברה בצורה חלקה וחוללה סערה בכדורגל העולמי, כשבארגנטינה ממהרים לגונן על הפרעוש ולבקר את רונאלדו. "הוא רציני?!", כתבו ב"אולה", וציינו שהאמירות של רונאלדו על היחלשותה של הליגה הספרדית והתחזקותה של הליה הסועדית, מגיעות אחרי תבוסה לקבוצה בינונית בקנה מידה אירופי. "רגע אחרי שהושפל על ידי קבוצה מהמקום ה-13 בספרד, היה חשוב מאוד לרונאלדו להביע 'חשש' מהרמה של ה-MLS ולעקוץ את מסי. ככה זה כשהקנאה מדברת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully