וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי הוצג במיאמי תחת גשם שוטף, בקהאם התרגש: "מים קדושים"

אחרי ציפייה גדולה, הארגנטינאי הוצג לעיני אצטדיון מלא באוהדים שלא הפסיקו לקרוא בשמו. מסי: "בטוח שיהיו לנו הרבה חוויות נפלאות". בקהאם: "רגע מדהים, סלחו לי שאני קצת נרגש". ווין רוני: "לא יהיה למסי קל". גם סרחיו בוסקטס הוצג

ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי/InterMiamiCF

ליאו מסי הגיע. אחרי חודש של ציפייה, אינטר מיאמי הציגה הלילה (בין ראשון לשני) את מסי כשחקנה החדש, לעיני אצטדיון מלא ומנרגש. כוכב הכדורגל הארגנטינאי חתם בשבת על חוזה רב-שנתי עם המועדון, והפך להחתמה הכי גדולה שהגיעה ל-MLS מאז שדיוויד בקהאם הצטרף ללוס אנג'לס גלאקסי ב-2007.

"אני בטוח שיהיו לנו הרבה חוויות נפלאות", אמר מסי לקהל. "אני מאוד נרגש להיות כאן במיאמי, להיות איתכם. אני רוצה להודות לכולכם, בשם המשפחה שלי, על החום שנתתם לי".

ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי. רויטרס
כוכב הכדורגל הכי גדול בעולם נחת במיאמי. מסי/רויטרס
ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי ומתחבק עם הבעלים דייויד בקהאם. רויטרס
ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי ומתחבק עם הבעלים דייויד בקהאם/רויטרס
ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי, אשתו אנטונלה מתרגשת. רויטרס
ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי, אשתו אנטונלה מתרגשת/רויטרס

בקהאם היה הכוכב הראשון שהצטרף ל-MLS בשיא הקריירה שלו לאחר שבילה את רובה בצמרת של באירופה. כעת, בתור בעלים משותף של אינטר מיאמי, בקהאם לא יכול היה שלא להתייחס לגדולת הרגע ולסמליות.

"לפני עשר שנים התחלתי את המסע שלי לבנות קבוצת MLS חדשה", אמר בקהאם. "אמרתי אז, שאני חולם להביא את השחקנים הטובים בעולם לדרום פלורידה ולעיר הגדולה מיאמי. שחקנים שחולקים את שאיפתנו לטפח את הכדורגל במדינה הזו... אנחנו כל כך שמחים שכולכם כאן כדי לחגוג את הרגע המדהים הזה.

"אז בבקשה תסלחו לי על זה שאני קצת נרגש הלילה. זה באמת חלום שהתגשם לקבל את ליאונל מסי לאינטר במיאמי... ביאנבנידו א לה פמיליה (ברוך הבא למשפחה)".

משפחת בקהאם באירוע

האירוע הצעכב בשעתיים בגלל מזג האוויר, כאשר גשם כבד ירד בשטח האצטדיון וברקים האירו את השמיים. אבל לאף אחד לא היה אכפת; אף אחד לא התכוון לפספס את זה. והאוהדים זכו להצגה כפולה, שכן חברו לשעבר של מסי בברצלונה, סרחיו בוסקטס, הוצג גם הוא כשחקן אינטר מיאמי לאחר שחתם על חוזהו במועדון. "אני כל שך שמח להיות חלק מהמועדון הזה", אמר בוסקי.

בקהאם היה נרגש להביא את בוסקטס לדרום פלורידה. "אחד משחקני הקשר השלמים ביותר בדורו", אמר. "אני כל כך גאה שסרחיו ומשפחתו ייצגו את המועדון שלנו ואת הצבעים שלנו ולאחד את השותפות שלו עם ליאו מסי".

אפילו כשהמנחים של האירוע על הדשא באצטדיון ניסו להמשיך הקריאות "מסי! מסי!" נשמעו ברחבי האצטדיון - חזק מספיק כדי שאחד המנחים נאלץ לבקש שיפסיקו כדי שיוכל להמשיך. הבעלים המשותף של אינטר מיאמי, חורחה מאס,התייחס גם הוא למזג האוויר בקבלת הפנים למסי. "הלילה, אנחנו עושים את זה בסגנון מיאמי בגשם," אמר מאס. "אלה מים קדושים!".

מסי עלה לבמה ופנה בקצרה לקהל לפני שעל המסכים באצטדיון נערכה לכבודו מחווה יפה - כאשר הוא התקבל בברכה לארצות הברית על ידי שלל מפורסמים וספורטאים בכירים,כולל סטפן קרי, טום בריידי, גלוריה ואמיליו אסטפן ודי ג'יי חאלד.

אגב, מי שחושב שלא יהיה לו פשוט בארה"ב הוא ויין רוני, שעבר גם הוא מאירופה לארה"ב בשלהי הקריירה. "הכל מוכן עבורו", אמר רוני. "יש לו את כל החברים שלו. בוסקטס וג'ורדי אלבה חתמו באינטר מיאמי ואולי אינייסטה יצטרף אליהם. אולי גם לואיס סוארס. למסי יש מאמן (טאטה מרטינו) שהוא אוהב וסומך עליו. זה עצום, במיוחד עם מה שקורה בסעודיה, שה-MLS הצליחה למשוך את מסי.

"לא יהיה לו קל כאן. זה נשמע מטורף, אבל שחקנים שמגיעים לכאן מגלים שזו ליגה קשה. המסעות, התנאים השונים בערים שונות, ויש הרבה אנרגיה ואינטנסיביות על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully