וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולף צפוי לשוב לנבחרת גם בשנה הבאה, חסין ימשיך בתור המאמן?

באיגוד הכדורסל ישמרו על קשר צמוד עם הסנטר שהפתיע רבים כשהוביל את נבחרת העתודה למדליית הכסף באליפות אירופה. נועם יעקב יחבור לאימוני הנבחרת הבוגרת. המאמן צפוי להישאר בתפקידו אם ירצה בכך

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

נבחרת העתודה של ישראל הייתה קרובה להשיג את תואר אלופת אירופה אתמול (ראשון), אבל גם אחרי שהצליחה להגיע להארכה מול נבחרת צרפת, הפסידה 89:79 לטריקולור וסיימו במקום השני בגמר השלישי ב-4 האליפויות האחרונות עבור החבורה הישראלית, כשבפעמיים הקודמות זה הסתיים עם מדליות הזהב.

הנבחרת של אלעד חסין הצליחה לחזור מפיגור במחצית השנייה, ו-11 שניות לסיום יכל הסנטר דני וולף לתת לה יתרון נקודה, אך החטיא זריקת בונוס מהקו והצרפתים החטיאו הזדמנות לנצח את המשחק שהלך להארכה. בחמש הדקות הנוספות ישראל פשוט לא הצליחה לעצור את היריבה האיכותית ונשארה עם מדלית הכסף ואוסף של מחמאות.

בסיום המשחק ניכר האכזבה על פניהם של שחקני הנבחרת, כשאחד אחרי השני ניגשו לנחם את וולף שלא יכל לעצור את הדמעות. לאחר מכן הסנטר, ביחד עם נועם יעקב ניגשו לקבל את תואר חמישיית הטורניר, אך גם לאחר התואר האישי האכזבה הגדולה הייתה ניכרת על פניהם.

דני וולף שחקן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
דני וולף שחקן נבחרת העתודה של ישראל/אתר רשמי, fiba.com
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נבחרת העתודה של ישראל טקס מדליות. אתר FIBA, אתר רשמי
היו קרובים, מאוד, וזה מתסכל. נבחרת העתודה/אתר רשמי, אתר FIBA

שחקני הנבחרת והצוות הרחב יחזרו ארצה היום בשעות הערב, כשרוב השחקנים יזכו לחופשה עד לפתיחת האימונים בקבוצות השונות, ואילו נועם יעקב יקבל רק כמה ימים של מנוחה לפני שהוא עתיד להצטרף לסגל של נבחרת ישראל הבוגרת המתכוננת לטורניר מוקדמות הקדם אולימפי.

באיגוד הכדורסל צפויים לשמור על קשר ישיר עם דני וולף, הסנטר שהפך לכוכב הגדול של הטורניר הנוכחי ממש משום מקום, כשהמטרה היא להביא אותו גם לאליפות אירופה הבאה לנבחרות עתודה שצפויה להיערך בפולין. לאליפות הבאה צפוי להגיע גם בן שרף, שבאיגוד הכדורסל העדיפו שיתמקד השנה באליפות אירופה לנוער, אך בשל פציעה לא צפוי לצאת גם לשם. לנבחרת שחקנים נוספים שיכולים להמשיך לשנה נוספת ביניהם יואב ברמן.

דני וולף (מימין) עם נועם יעקב (משמאל) שחקני נבחרת העתודה של ישראל בחמישיית הטורניר של אליפות אירופה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
העתיד ורוד. וולף ויעקב בחמישיית האליפות/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

לגבי המאמן אלעד חסין קיימת הערכה רבה על עבודתו בשנתיים האחרונות, לאחר שבשנה שעברה לקח את נבחרת הנוער לרבע גמר אליפות אירופה והשנה נעצר רק בדרמה גדולה במשחק הגמר של אליפות אירופה לעתודה. באיגוד צפויים לשוחח עם חסין בתקופה הקרובה, ואם ירצה להמשיך בתפקידו, הוא אמור להמשיך לפחות לשנה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully