וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולף מירר בבכי, אלעד חסין: "הצגנו לב גדול מול נבחרת חזקה מאיתנו"

מאמן נבחרת העתודה חש פספוס על ההפסד בגמר אליפות אירופה: "היינו ממש קרובים, רוצה לחזור לעוד אליפות כמאמן. הוכחנו שרק יחד אפשר להצליח, במדינה צריך ללמוד את זה". דני וולף ונועם יעקב נבחרו לחמישיית הטורניר

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

נבחרת העתודה של ישראל הייתה קרובה להשיג את תואר אלופת אירופה הערב (ראשון), אבל גם אחרי שהצליחה להגיע להארכה מול נבחרת צרפת, הפסידה 89:79 לטריקולור וסיימו במקום השני בגמר השלישי ב-4 האליפויות האחרונות עבור החבורה הישראלית, כשבפעמיים הקודמות זה הסתיים עם מדליות הזהב.

שניים מהכוכבים הגדולים של הנבחרת, דני וולף ונועם יעקב, נבחרו לחמישיית הטורניר. הסנטר המפתיע סיים עם ממוצעים של 17.8 נקודות, 11.3 ריבאונדים ו-2.2, בעוד הרכז של וילרבאן העמיד ממוצעים של 16.1 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-7.6 אסיסטים.

עוד בנבחרת העתודה

נבחרת העתודה של ישראל טקס מדליות. אתר FIBA, אתר רשמי
היו קרובים, סיימו במקום השני והמכובד. נבחרת העתודה/אתר רשמי, אתר FIBA

מאמן הנבחרת אלעד חסין: "אכזבה, היינו ממש קרובים. עוד פוזשן אחד או עונשין אחד. אבל יש המון גאווה, אני גאה בחבר'ה שלנו. זה שהגענו לסיטואציה הזו מול הצרפתים שהביסו פה ב-40 ו-50 הפרש. חיבקתי את החבר'ה אחד-אחד, אמרתי להם שהם שימחו מדינה שלמה. הצגנו לב גדול מול נבחרת חזקה מאיתנו. השחקנים בוכים ומאוכזבים, זה היה קרוב. ממש זריקת עונשין אחת. אבל אם לא הלב הגדול שלהם ואיך ששיחקנו, לא היינו מגיעים לזה. אני גאה בהם מאוד".

עוד אמר: "עשינו פה טורניר יוצא מן הכלל, אנשים לא האמינו שנגיע לזה. הפסדנו על פוזשן לנבחרת שהשחקנים שלה יגיעו ל-NBA. זה אומר שעשינו דברים נכון. נועם יעקב ודני וולף מדהימים. הם מקצוענים, מנהיגים, רוצים ללמוד ולהתקדם. מבינים את המשחק. דני הוא שחקן מיוחד, מה שהוא עשה בשביל הנבחרת הזאת - אין דברים כאלה. הוא בכה כאילו הוא בנבחרות ישראל 15 שנה וכל השחקנים רצו אליו. לנועם יש עתיד גדול".

על עתידו: "אני רוצה לחזור לעוד אליפות אירופה כמאמן, נהניתי. כולם גאים, כואב לי רק על השחקנים שממש רצו. הנבחרת הזו הוכיחה שרק יחד אפשר להצליח, את זה במדינה צריכים ללמוד".

דני וולף (מימין) עם נועם יעקב (משמאל) שחקני נבחרת העתודה של ישראל בחמישיית הטורניר של אליפות אירופה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
העתיד ורוד. וולף ויעקב בחמישיית האליפות/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, בירך את נבחרת העתודה שסיימה במקום השני את הטורניר: "שאפו עצום לנבחרת הצעירה שלנו בכדורסל על טורניר מופלא עד לגמר אליפות אירופה. החבר'ה המדהימים שלנו נתנו משחק נהדר ונכנעו רק בהארכה והם ראויים לכל שבח. הספורט הישראלי בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully