וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, שומע? אינטר מיאמי ממשיכה להפסיד, ולא כולם פה מכירים אותך

אחרי ההודעה הרשמית על החתמתו, אינטר מיאמי הפסידה 3:0 לסט. לואיס בבכורה של טאטה מרטינו. ובינתיים במיאמי: חלק מהעיר בשיגעון, חלקה לא יודעים מי זה בכלל

צפו בליאונל מסי במשחק הפרישה של חואן רומן ריקלמה/בוקה ג'וניורס

אתמול זה הפך לרשמי: ליאו מסי חתם באינטר מיאמי. יותר מחודש אחרי הודעתו של מסי על בחירתו באינטר מיאמי כקבוצתו החדשה, ויומיים אחרי שערך אימון בכורה תחת הדרכתו של טאטה מרטינו שאימן אותו גם בברצלונה, אלוף העולם הארגנטינאי הוצג אתמול (שבת) על ידי המועדון מה-MLS. החוזה עליו חתם הוא עד 2026, אך בתום כל אחת מהשנתיים הראשונות יש סעיף יציאה, כאשר מסי בן ה-36 ירוויח כ-50 מיליון דולר לעונה בקבוצה ובעזרת הכנסות מספונסרים נוספים יגיע ל-100 מיליון.

אמש הגיע לעיר גם החבר סרג'יו בוסקטס ומחר יוצג מסי, שחוזר ללבוש את המספר 10 על גב החולצה, לעיני יותר מ-20 אלף אוהדים באצטדיון המקומי. ביום שני תהיה מסיבת העיתונאים הראשונה בהשתתפותו, למחרת ישתתף לראשונה באימון שיהיה פתוח לתקשורת ובחמישי כבר עשוי לערוך את הבכורה בגביע הליגות מול קרוס אסול המקסיקנית.

ליאונל מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי. אינטר מיאמי, אתר רשמי
הלך לעשות אמריקה. ליאונל מסי/אתר רשמי, אינטר מיאמי

בינתיים זה לא ממש עוזר לקבוצתו החדשה, שמדורגת אחרונה ב-MLS, והלילה (בין שבת לראשון) רשמה משחק 11 ברציפות ללא ניצחון, כשהובסה 3:0 על ידי סט. לואיס במשחקו הראשון של טאטה מרטינו כמאמן.

כמו כן ברשת מתפרסם סרטון משעשע, שבו מראיין שואל אנשים ברחובות מיאמי על הגעתו של מסי, ורבים מהם מודים שלא שמעו עליו ולא יודעים מיהו. ייתכן שזה מה שהוביל את מסי לצאת בטבעיות לטיול בסופרמרקט בסוף השבוע, דבר שלא היה עושה לפני כן בפריס או בברצלונה, מכיוון שחשב שיוכל לחיות באנונימיות יחסית. עם זאת, כמובן שהרוב המוחלט כן מזהה את הכדורגלן המפורסם בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לא, לא כל האמריקאים יודעים מיהו הגדול מכולם

שכנים של מסי מתגאים לתעד אותו

"אני מתרגש מאוד לקראת הצעד החדש הזה בקריירה שלי, עם אינטר מיאמי בארצות הברית", אמר מסי לאתר הרשמי של הקבוצה. "זו הזדמנות פנטסטית וביחד נמשיך לבנות את הפרויקט היפה הזה. הרעיון הוא לעבוד ביחד במטרה להשיג את היעדים שהצבנו, ואני להוט להתחיל לעזור כאן בביתי החדש".

הבעלים דייויד בקהאם בירך: "לפני עשור, כשהתחלתי את מסע הבנייה של הקבוצה החדשה במיאמי, אמרתי שאני חולם להביא את השחקנים הכי גדולים בעולם לעיר המדהימה הזו. שחקנים עם אותה אמביציה שהייתה לי כשהצטרפתי ללוס אנג'לס גלאקסי, לעזור לפתח את הכדורגל בארצות הברית ולבנות מורשת לדור הבא בענף הזה שאנחנו אוהבים כל כך. היום החלום הזה התגשם. אני לא יכול להיות גאה יותר בכך ששחקן בקליבר של ליאו מצטרף למועדון שלנו, אבל אני גם נרגש לקבל את פניו של חבר טוב ואדם מדהים, עם המשפחה היפה שלו, לקהילה שלנו. השלב הבא בהרפתקה שלנו מתחיל כאן, ואני לא יכול לחכות לראות את ליאו על המגרש".

שותפו של בקהאם בבעלות, חורחה מאס, הוסיף: "כבוד הוא לי לקבל את ליאו מסי ומשפחתו בביתם החדש. ב-2018 הבטחנו לבנות מועדון שאפתני שימשוך את השחקנים הטובים בעולם, מועדון שישנה את ההשקפה האמריקאית על כדורגל ויוודא שלא משנה איפה מדברים על כדורגל, אינטר מיאמי תהיה חלק מהשיחה. תודה מכל הלב לאוהדים שלנו שמעולם לא הפסיקו להאמין. יחד נמשיך להגשים חלומות".

כזכור, לאחר עזיבת פריז סן ז'רמן בחר מסי באינטר מיאמי על פני האפשרות לשוב לברצלונה וגם סירב להצעה מערב הסעודית שעל פי הדיווחים הייתה מוערכת בכ-400 מיליון דולר לעונה. אינטר מיאמי, שבעליה הוא כוכב העבר דייוויד בקהאם, רדפה בשנים האחרונות אחרי הכוכב שזכה שבע פעמים בתואר "כדור הזהב" וכעת פותחת עידן חשש עבורה ועבור ליגת ה-MLS כולה.

מדובר גם בעידן חדש באירופה, כשלראשונה אחרי 20 שנה לא משחקים ביבשת כריסטיאנו רונאלדו ומסי, שני השחקנים הגדולים של התקופה, וליגת האלופות תיפתח לראשונה בלעדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully