וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנצפו ב"רגעים אינטימיים": הרומן בין שאקירה לג'ימי באטלר נחשף

על רקע הזוגיות של ג'רארד פיקה עם צעירה בת 24, כוכבת הפופ החלה לצאת עם כוכב מיאמי שצעיר ממנה ב-13 שנים: "הוא גורם לה לחייך, פער הגילאים לא מפריע". בארצות הברית כבר תוהים האם היא הייתה ההשראה לפלייאוף ההיסטורי

ג'רארד פיקה עם בת זוגו החדשה/מתוך יוטיוב

רומן חדש ומפתיע כובש את מדורי הרכילות בארצות הברית. שאקירה עשתה הכל כדי להסתיר את מערכת היחסים החדשה שלה, אבל מקורביה כבר הדליפו לתקשורת שהיא נמצאת בזוגיות - והזוכה המאושר הוא לא אחר מאשר ג'ימי באטלר.

לפי הדיווחים, השניים החלו לצאת לפני שבועות אחדים וכבר קיימו מספר דייטים, אחד מהם במסעדה בלונדון בסוף השבוע שעבר בה נצפו השניים "במצבים אינטימיים".

השניים ניסו למנוע מהזוגיות החדשה שלהם לצאת לתקשורת, אבל מקורבים לשאקירה אמרו לאתר "USA Magazine": "הם כבר יצאו מספר פעמים ועדיין מוקדם מדי לומר אם יש כאן פוטנציאל למערכת יחסים לטווח ארוך. ג'ימי גורם לשאקירה לחייך, והיא מאושרת לבלות זמן במחיצתו".

שאקירה לצד ג'ימי באטלר. אילוסטרציה, צילום מסך
רומן חדש, ומפתיע. שאקירה וג'ימי באטלר/צילום מסך, אילוסטרציה

כזכור, שאקירה וג'רארד פיקה נפרדו ביוני שעבר אחרי שכוכבת הפופ הקולומביאנית כביכול תפסה את הבלם בוגד בה. סכסוך הגירושים בין השניים הפך לטלנובלה של ממש, כששאקירה לא מהססת לכתוב שירים מרומזים יותר או פחות נגד האקס. פיקה מצידו מנהל מערכת יחסים מתוקשרת עם קלרה צ'יה מרטי, צעירה בת 24 ממנה הוא מבוגר ב-12 שנים, שאיתה כביכול בגד בשאקירה בעודם נשואים.

כעת הגיע זמנה של שאקירה לפצוח במערכת יחסים מתוקשרת משל עצמה, עם כוכב מיאמי היט שצעיר ממנה ב-13 שנים. "פער הגילאים לא מפריע לשאקירה בשום פנים ואופן. זה לא אישיו מבחינתה", סיפר מקורב לזמרת (אגב, גם פיקה צעיר ממנה בעשור).

לפי גורמים המקורבים לשאקירה ולבאטלר, "הם הכירו רק לפני זמן קצר, ומיד החלו לעקוב אחד אחרי השנייה ברשתות החברתיות". בחודש מאי האחרון העלתה שאקירה סרטונים ממשחק בו הגיעה לעודד את מיאמי, וזמן קצר לאחר מכן באטלר החל לסמן לייקים לפוסטים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שאקירה במשחק של מיאמי

ג'רארד פיקה. אינסטגרם, צילום מסך
התשובה של שאקירה? פיקה והבת זוג החדשה/צילום מסך, אינסטגרם

מאז שאקירה נצפתה מספר פעמים נוספות במשחקים של מיאמי, מה שהצית גל של שמועות על כדורסלן שאיתו היא יוצאת. ללא קשר לזוגיות החדשה, שאקירה עברה להתגורר בפלורידה, אבל בארצות הברית יש כבר מי שתוהה האם היא הייתה ההשראה מאחורי הפלייאוף ההיסטורי של באטלר, במהלכו הצעיד את ההיט לגמר ה-NBA עם שורה של הצגות בלתי נשכחות.

כצפוי, הדיווחים על הרומן בין שאקירה לבאטלר עוררו תגובות נלהבות רבות, בין היתר מפרשן ESPN סטיבן איי סמית' ומפורסמים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully