וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל מאמינים ביכולת לעלות לגמר, אלעד חסין: "קצת מתרגשים"

אחרי העלייה המפתיעה עד לחצי הגמר, נבחרת העתודה מוכנה לבלגיה (שבת, 18:30), המאמן: "יש להם את השחקן הטוב באליפות, זה יוכרע על הדברים הקטנים". וגם: היכרות עם היריבה שכבר גברה על הנבחרת בשלב הבתים

נבחרת העתודה בכדורסל/איגוד הכדורסל

נבחרת העתודה של ישראל תנסה להעפיל מחר (שבת, 18:30) לגמר אליפות אירופה השישי שלה והרביעי בחמשת אליפויות אירופה האחרונות, כשתפגוש את נבחרת בלגיה בחצי גמר האליפות שנערכת בהרקליון שביוון.

הנבחרת של אלעד חסין ערכה היום את האימון המסכם בשעות הצהריים בתחושות נהדרות אחרי שעברו בשמינית הגמר את ספרד בהפתעה גדולה, וברבע הגמר היו דומיננטים מאוד נגד גרמניה. בישראל נותנים הרבה כבוד לבלגים, שגברו עליהם ב-16 הפרש בשלב הבתים, אבל מאמינים שמחר זו תהיה אופרה אחרת.

נועם יעקב, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. FIBA, אתר רשמי
נפגשים שוב. נועם יעקב מול בלגיה/אתר רשמי, FIBA

עוד על נבחרת העתודה

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

"המעמד מחייב ומרגש, החבר'ה קצת מתרגשים אבל עד מחר הם ירגעו", סיפר חסין לקראת המשחק, "ננסה להרגיע אותם ולהכין אותם הכי טוב שאפשר. עשינו כמה התאמות טקטיות לקראת מחר, בסוף המשחקים האלה מוכרעים על הדברים הקטנים, ריבאונד, עונשין, החלטות נכונות במאני טיים. בלגיה נבחרת טובה אבל במשחק אחד הכל יכול להיות".

"זה ששיחקנו נגדם יכול לעבוד לשני הצדדים", המשיך המאמן, "הקבוצה שניצחה מרגישה אולי שהיא יותר טובה, בגלל שניצחה אותנו בפער מסוים, מצד שני יש לנו את המניע של הנקמה וזה יכול לעבוד לטובתנו. בלגיה מאוד קשוחה, מאוד מחוברת, יש להם את השחקן שאולי הכי טוב באליפות, דה רידר, אבל אתמול כשהוא יצא בחמש עבירות הם הצליחו להפוך את המשחק נגד ליטא, כל זה יישכח מחר".

אלעד חסין, מאמן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
"יש לנו את המניע של הנקמה". חסין/אתר רשמי, fiba.com

נבחרת בלגיה העפילה אתמול בפעם הראשונה בתולדותיה לחצי גמר אליפות אירופה, בזכות קאמבק מדהים נגד נבחרת ליטא אחרי פיגור בן 20 נקודות. הבלגים מאמינים מאוד ביכולת של השחקנים, וחולמים על מדליה היסטורית דרך עלייה לגמר.

הכוכב הגדול של בלגיה הוא הפורוורד ת'יס דה רידר (20, 2.03) מאנטוורפן שרשם את משחקו החלש ביותר באליפות נגד ישראל בשלב הבתים עם 11 נקודות בלבד. דה רידר הוא מלך הסלים של האליפות עם 20.6 נקודות עד כה ו-10.4 ריבאונדים בממוצע. מלבד דה רידר מקבלת בלגיה תרומה משני שחקנים נוספים - הפורוורד סיבה לדגן עם 13.4 נקודות לערב ושחקן הפנים קסנדר פינטלון עם 9.2 נקודות ו-7.6 ריבאונדים. הרכז טום די מאריה, שהפגיז 19 נקודות נגד ישראל בשלב הבתים, קלע בארבעת המשחקים הנוספים בטורניר 6 נקודות במצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully