וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרנקה: "דג'וקוביץ' מוצג כרשע ולא מקבל קרדיט. זה מדהים אותי"

הטניסאית הבלארוסית טוענת: פדרר המוכשר מכולם, לנדאל לב ענק, אבל לדג'וקוביץ' יש מנטליות "שלא ראיתי מעולם". אז למה הוא פחות אהוב? "לאנשים יש מוסר כפול"

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

נובאק דג'וקוביץ' כבר מוביל בספירת הגרנד סלאמים בקרב הארוך שלו מול רוג'ר פדרר ורפאל נדאל על שיא כל הזמנים, ולמעשה, הוא נראה בדרך לתואר ה-24 שלו ולהגדיל את הפער שלו משני יריביו, אבל חובבי הטניס עדיין מקיימים את דיוני ה-GOAT - מיהו הטניסאי הגדול בכל הזמנים? הטניסאית ויקטוריה אזרנקה התארחה בפודקאסט, והיא טוענת: דג'וקוביץ' יחיד במינו, ולא מספיק מוערך.

כשהתבקשה לנקוב בשמו של שחקן שלדבריה השפיע הכי הרבה על הטניס, אזרנקה הביעה את הערצתה לסרבי. בעודה משבחת את יריביו רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, הבלארוסית טוענת שהסרבי נתקל לפעמים בביקורת מיותרת, ולא הוגנת.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
כבר לא אכפת לו מה אומרים עליו. דג'וקוביץ'/רויטרס

"הוא מוצג, לא יודעת... בתור הרשע, כל כך הרבה פעמים. במקום הזה אני יכולה להבין אותו, כי יש לאנשים מוסר כפול וצביעות ואני חושבת שכדי לשמור על תדמית טובה, הוא היה צריך לעשות הרבה יותר מרפא ורוג'ר".

אזרנקה הצהירה שלאחורנה היא מזהה שינוי בהתנהגותו של דג'וקוביץ', והוא כבר לא מודאג מהניסיון להיות "אהוב". לדבריה, השינוי הזה מקל על ההזדהות איתו.

"בעיניי וכנראה בעיני רבים, רוג'ר הוא אדם שלא יכול לעשות שום עוול. גם רפא לא יכול לטעות. הכל אצלם מקבל תמיכה. והוא (דג'וקוביץ')? הוא תמיד צריך לטפס במעלה ההר...

"מה ששמתי לב, ויכול להיות שאני טועה לגמרי, אני מרגישה כאילו כשהוא היה צעיר יותר, הוא רצה להיות יותר אהוב על ידי הקהל, ועכשיו אני מרגישה שהוא פשוט הפסיק לדאוג מזה. בעיניי משהו שם השתנה. והוא יותר אהוב", כך לתחושתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
"אני מרגישה שדג'וקוביץ' לא מקבל קרדיט. הוא לא מקבל את הקרדיט שמגיע לו"/GettyImages

הבלארוסית בת ה-33 כינתה את רוג'ר פדרר השחקן "המוכשר" ביותר מבין שלושת הגדולים, בעוד נדאל היה "לוחם". על דג'וקוביץ' היא אמרה שהוא לא מקבל את הקרדיט שמגיע לו ושהחלק המנטלי של הסרבי לא דומה לאף ספורטאי אחר.

"אני מרגישה שדג'וקוביץ' לא מקבל קרדיט. הוא לא מקבל את הקרדיט שמגיע לו. זאת אומרת, רוג'ר, האלגנטיות שלו, הכישרון המדהים שלו, אני חושבת שהוא הכי מוכשר מבין שלושת הגדולים. רפא, הוא פשוט לוחם, עם לב ענקי. ונובאק, החלק המנטלי שלו, אני לא חושבת שראיתי דבר כזה אצל אף ספורטאי", אמרה אזרנקה.

לדבריה דג'וקוביץ' הביא קצת מהביקורת על עצמו, אבל יש לכבד אותו על כך שהוא דבק באמונותיו. "חלק מהביקורת שהוא מתמודד איתה - אני חושבת שהוא הביא על עצמו, אבל צריך לכבד שהוא נלחם על מה שהוא מאמין בו. הוא לא נסוג מזה. אני יכולה להסכים, אני יכולה לא להסכים עם זה, אבל מבחינה מנטלית הוא פשוט כל כך ממושמע. זה מדהים. אני חושב שהוא באמת לא מקבל מספיק קרדיט ואני נדהמת מזה", אמר הבלארוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully