וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבינים: "יש עוד הרבה עבודה"

14.7.2023 / 7:00

הקבוצה לא נראתה טוב במשחק האימון מול אורלנדו פיירטס. גורם במועדון: "גם להפסד יש ערך בהכנה לעונה". שחקן: "נראה הרבה יותר טוב בהמשך". דניאל פרץ אמור להצטרף לאימונים

תקציר: מכבי תל אביב - אורלנדו פיירטס 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב סיימה אתמול (חמישי) מאוכזבת את משחק האימון הראשון שלה במחנה במרבייה כשהפסידה 1:0 לאורלנדו פיירטס מצמרת הטבלה בדרום אפריקה. אף שמדובר רק בניסוי כלים ראשון של רובי קין במחנה ולמרות שההרכב והמחליפים לא דומים למה שאמור להיות בהמשך, עדיין פתחו במשחק מספיק שחקנים בכירים כדי להיראות יותר טוב ולהבקיע לפחות שער אחד. קין הכניס במחצית השנייה מספר רב של שחקנים, אך מכבי תל אביב עדיין לא מצאה את הדרך לפחות להשוות.

לאחר המשחק אמר אחד השחקנים: "יש עוד הרבה עבודה ללא ספק. אנחנו קצת יותר משבועיים יחד עם רובי קין והצוות שלו. הכול ייראה הרבה יותר טוב בהמשך".

מיטש גולדהאר לצד בן מנספורד מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא ראו שערים מהקבוצה. מיטש גולדהאר עם בן מנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מכבי תל אביב לא הציגה משחק מרשים ואיש משחקניה לא בלט, אבל ההערכה היא שככל שהזמן יעבור הקבוצה תתחבר, השחקנים יהיו יותר מתואמים והכדורגל יהיה יותר יצירתי ואפקטיבי. יחד עם זה, היו גם לא מעט סימנים מטרידים באיכות האישית של חלק מהשחקנים.

גורם במועדון הוסיף אמש: "זו תקופת הכנה לעונה. קיבלנו גם יריבה חזקה באופן יחסי וזה לגמרי בסדר למצוא את הבעיות כבר בהתחלה. גם להפסד יש ערך במחנה אימונים. ההפסד מראה מה לא מספיק טוב וזה גם חשוב".

מעבר להפסד וליכולת הפושרת, צרמה מאוד ההרחקה של דריק לוקאסן. אפשר לקחת את זה למקום חיובי של שחקן אשר אכפת לו ומכאן העובדה שלא שלט בעצמו, אבל דווקא הצד השני של מישהו שמשאיר את חבריו בנחיתות מספרית, הוא האלמנט שצריך לקחת ולדבר עליו עם הבלם.

מכבי תל אביב תקיים את משחק האימון השני מול בורנמות' האנגלית ביום ראשון. דניאל פרץ אמור להתחיל להתאמן עם הקבוצה היום במרבייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully