וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל אירופה יודעת כמה קשה מול פנרבחצ'ה בביתה, שמח להיות בצד הזה"

ים מדר סיפר לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה: "השאיפות גבוהות ואני רוצה להיות חלק מזה. אוברדוביץ' שיפר אותי כשחקן, אני בר מזל"

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

יממה אחרי ההעברה שהסעירה את הכדורסל הטורקי, הסרבי וגם הישראלי, ים מדר הגיע היום (חמישי) לאיסטנבול והחל את דרכו כשחקנה של פנרבחצ'ה. הגארד הישראלי עזב את פרטיזן בלגרד אחרי שנתיים למרות שנותרה לו עוד שנה בחוזה, וכעת תמורת שכר משודרג הוא מגיע לתחנה השנייה ביורוליג.

מדר, שהפך לכדורסלן הישראלי הראשון אי פעם שמשחק בטורקיה, התראיין לאתר הרשמי של פנרבחצ'ה וסיפר: "אני מאוד נרגש להיות במועדון כזה, זו הזדמנות גדולה עבורי לעשות צעד קדימה. לפנרבחצ'ה שאיפות גבוהות ואני רוצה להיות חלק מזה כי ראיתי איזו תמיכה האוהדים נותנים".

ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
מתרגל לצבעים החדשים. מדר/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

השחקן שגדל בהפועל תל אביב ישתף פעולה בקו האחורי עם שניים שאותם פגש במשחקי הדרבי נגד מכבי תל אביב - סקוטי ווילבקן וטיילר דורסי. "הם שני שחקנים נהדרים וזה מדהים לשחק איתם. הקבוצה כבר מלאה בשחקנים מוכשרים אבל הכי חשוב זה הכימיה. אני רוצה להגיע לטופ עם הקבוצה, יש כאן משהו שנבנה".

מדר, שזכה בתואר השחקן הצעיר של היורוליג, סיפר על מה הוא מתכוון להוסיף לקבוצה: "אני מנסה להביא אנרגיה, להילחם כל משחק ולעלות למגרש כדי לנצח. ברור שיהיו קשיים בדרך אבל המטרות ברורות. כל אירופה יודעת כמה קשה לשחק נגד פנרבחצ'ה ולנצח אותה בביתה. עכשיו אני נרגש להיות בצד הזה עם האוהדים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
הישראלי הראשון בטורקיה. מדר/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

הישראלי גם סיפר על השנה החולפת, השנייה שלו במדי פרטיזן בלגרד: "נהניתי מאוד מהעונה שעברה. ההפסד בפלייאוף היורוליג היה קשה, אבל אחרי זה שוב התחברנו וזכינו בליגה האדריאטית. זה היה מאוד חשוב כי הרבה זמן פרטיזן לא זכתה בתואר הזה, הוא הגיע לנו. היה לי נהדר בבלגרד לעבוד עם מאמן כמו ז'לקו אוברדוביץ', הוא שיפר אותי כשחקן, ובמובן הזה אני בר מזל".

על אותה סדרה מפורסמת מול ריאל מדריד, שהשתנתה מאז הקטטה הגדולה במשחק 2, הוסיף מדר: "זו הייתה סדרה טובה מאוד. הייתה לנו כימיה נהדרת ושיחקנו טוב מאוד. הלכנו אחורה בגלל מה שקרה, מדריד חזרה ולקחה את הסדרה. חשבנו שאנחנו יכולים ללכת הרבה יותר רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully