וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "מחכה בטירוף לגומלין בסמי עופר, יש פה קבוצה טובה"

12.7.2023 / 0:50

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה לאחר ה-0:4 על חמרון ספרטנס והביע ציפייה לקראת המשחק בשבוע הבא: "למרות התוצאה, אסור לבוא שאננים. שנה שעברה הייתי כאוהד ביציע, מצפה לקהל שלנו". פיירו: "מודה לסק על הבישול, יש לנו מערכת יחסים טובה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

מכבי חיפה פתחה היום (שלישי) באופן רשמי את עונת 2023/24 עם ניצחון קל 0:4 במלטה על חמרון ספרטנס. הירוקים יארחו את הגומלין בשלישי הבא (20:00, שידור חי בערוצי ספורט1) אבל כבר יכולים להיערך לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, שם יחכו למנצחת בין פארול קונסטנצה מרומניה לשריף טירספול ממולדובה.

בזמן שעל כר הדשא התנהלו הדברים על מי מנוחות, ביציעים הרוחות סערו והדבר כמעט גרם לפיצוץ המשחק ואולי אף להפסד טכני. אחרי אבוקות בסביבות הדקה ה-20 שמתוכן אחת שרפה חלק קטן מהדשא הסינטטי וגרמה להפוגה קלה, המשחק כבר נעצר ל-35 דקות בעקבות אירועי אלימות ביציעים. הקהל המלטזי התגרה עם קריאות "פלסטין" והשלכת חפצים ומהצד הישראלי הגיבו בהשלכת אבוקה לתוך היציע. השחקנים ניסו להרגיע, אבל זה לא עזר והשופט הוריד אותם לחדרי ההלבשה, עד שניתן היה לחזור לשחק עם אזהרה כי הפרת סדר נוספת תוביל לסיומו המיידי של המשחק.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
"מחכה לגומלין בטירוף". דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

מאמן הירוקים אמר לאחר הניצחון בבכורה על הקווים: "ניצחון משכנע וחשוב. יש עוד מחצית אחת שבוע הבא, סמי עופר, קהל שחיכינו לו כל כך הרבה זמן. למרות התוצאה הגדולה אסור לבוא שאננים, מקווה שנסיים את זה שבוע הבא. זה היה ממש לשחק במגרש קט-רגל. סק אמר לי שהרגליים שלו היו גמורות מהדשא. שמח שעשינו את זה עם ניצחון משכנע, לא ספגנו שער. צריך להמשיך לעבוד קשה, בשקט בצניעות. יש פה קבוצה טובה, נהיה חזקים ביותר בהמשך".

על הגומלין מול המלטזים בשבוע הבא: "שנה שעברה הייתי כאוהד ביציע. אני מחכה לזה בטירוף. נבוא ומקווה שנעשה משחק לא פחות טוב מהיום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרנזי פיירו לצד עבדולאי סק מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
צמד חשוב. פיירו/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

פרנזי פיירו על כיבוש הצמד: "זאת הייתה הופעה טובה של כל הקבוצה. אנחנו צריכים להמשיך ככה, באצטדיון שלנו נצטרך לסגור את זה, כי זה עוד לא נגמר. סק? תודה על הבישול שלו, מסר לי יפה. זאת תהיה העונה השנייה שלנו ביחד, יש לנו מערכת יחסים טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully