וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב פאוק סלוניקי: "בית"ר ירושלים? השנה נגיע הרבה יותר מוכנים"

ביוון לא שוכחים את ההדחה המוקדמת בידי לבסקי סופיה בשנה שעברה. חאלד נאריי: "אז היינו קבוצה חדשה, היום אנחנו מגובשים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

בעונה שעברה פאוק סלוניקי הגיעה מאוד לא מוכנה לצמד המשחקים נגד לבסקי סופיה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, הפסידה 2:0 בחוץ ואחרי 1:1 בסלוניקי סיימה את דרכה באירופה. מאז ההגרלה שבישרה על מפגש כפול עם בית"ר ירושלים בדיוק באותו שלב (27 ביולי ביוון, 3 באוגוסט בישראל), המילה "לבסקי" חוזרת שוב ושוב בתקשורת המקומית.

החשש בפאוק הוא מעוד הדחה מוקדמת, כזו שתכניס את המערכת לסחרור כבר בתחילת אוגוסט. בימים האחרונים המאמן רזבאן לוצ'סקו עוסק רק ביריבה הישראלית ובכמה אסיפות במחנה האימונים בהולנד, הבהיר לשחקנים: "אנחנו חייבים לעבור שלב. לא משנה איך נשחק ולא משנה מי יהיה על הדשא, חייבים לעבור".

שחקן הכנף הגרמני, חאלד נאריי, התייחס אתמול (שני) ללבסקי ובית"ר: "השנה המצב שונה, הבסיס יותר טוב. בקיץ שעבר היינו קבוצה חדשה, אבל הפעם רוב הסגל ממשיך והוא יותר חזק ומאוחד. מרבית השחקנים מכירים אחד את השני, המאמן נשאר ואנחנו יודעים מה הדרישות שלו. אני חושב שלקראת בית"ר ירושלים אנחנו יותר מוכנים מאשר בשנה שעברה".

חאלד נארי במדי פורטונה דיסלדורף. Martin Rose, GettyImages
8 שערים ו-11 בישולים בעונה שעברה. נאריי/GettyImages, Martin Rose
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נאריי גדל במחלקות הנוער של בורוסיה מנשנגלדבאך ובאייר לברקוזן, שיחק במילואים של דורטמונד וצבר 186 הופעות בבונדסליגה 2, בעיקר במדי המבורג, גרויטר פירת ופורטונה דיסלדורף. בשנה שעברה הגיע לפאוק וסיים את העונה שעברה עם 8 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות, אבל בלא מעט משחקים פאוק התקשתה בפן ההתקפי.

"יכול להיות שהבעיה הייתה בכיבוש שערים", אמר הגרמני בן ה-28, "בשנה שעברה היינו במקום הראשון בליגה היוונית מבחינת יצירת מצבים, אבל החמצנו המון. כשהצלחנו לכבוש ראשונים, התוצאות כמעט תמיד היו חיוביות. עבדנו מאוד קשה באימונים כדי לתקן את זה ועדיין - במשחקים שוב החמצנו. אולי זה מזל רע, אני לא יודע, קשה להסביר. אני חושב שהיה גם עניין פסיכולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully