וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יודע אם הארי קיין יישאר ואף אחד גם לא הבטיח לי דבר כזה"

מאמנה החדש של טוטנהאם, אנג' פוסטקוגלו, הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית והתייחס לראשונה לסיטואציה עם הכוכב שעשוי לעבור לבאיירן מינכן. מנור סולומון עבר בדיקות רפואיות ואמור להשלים את מעברו ביממה הקרובה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

עידן חדש בטוטנהאם יוצא לדרך. התרנגולים כבר השקיעו הקיץ מעל 100 מיליון ליש"ט בהשלמת הרכישות של המושאלים דיאן קולוסבסקי ופדרו פורו, בנוסף צירפו את השוער ג'וליאלמו ויקאריו ואת ג'יימס מדיסון וכידוע היום הגיע למתחם גם מנור סולומון ועבר בדיקות רפואיות לקראת השלמת המעבר בחוזה לחמש שנים, אבל לא פחות מעניין זזה השינוי שנעשה על הקווים כאשר לתפקיד המנג'ר הגיע אנג' פוסטקוגלו מסלטיק.

פוסטקוגלו בן ה-57, אוסטרלי ממוצא יווני שהקבוצה היחידה שאימן באירופה הייתה סלטיק בשנתיים האחרונות, התייצב היום למסיבת עיתונאים חגיגית להצגתו ובמהלכה, איך לא, התייחס גם לסאגה המעניינת ביותר של הקיץ בטוטנהאם ואולי בפרמיירליג בכלל - היכן ישחק בעונה הבאה הארי קיין?

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
הסאגה של הקיץ. הארי קיין/רויטרס

החלוץ, שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה וסביר שיעזוב בקיץ ללא תמורה אם לא יימכר בשבועות הקרובים, מחוזר על ידי באיירן מינכן שכבר הציעה עבורו מעל 80 מיליון יורו, אלא שהבעלים דניאל לוי סירב להצעה וקשה לדעת אם הבווארים יסכימו לשם 100 מיליון יורו, הסכום שיידרש כדי שהבעלים דניאל לוי ישקול לשחרר את הכוכב הגדול של המועדון.

במסיבת העיתונאים נשאל על כך פוסטקוגלו וסיפק התייחסות ראשונה מצדו לסיטואציה: "הארי לעולם יהיה חלק חשוב מהיסטוריית המועדון. הוא החלוץ הטוב בעולם ואני רוצה שהוא יהיה איתנו. על מה נשוחח השבוע? על הדרך שבה טוטנהאם תצליח, אין לי ספק שזה גם מה שהוא רוצה, אבל אני לא יודע אם הוא יישאר ואף אחד לא הבטיח לי דבר כזה ואני גם לא מצפה להבטחה כזו. מה שאני יודע זה שכרגע הוא שחקן טוטנהאם ואני מצפה לחזרתו לאימונים".

פוסטקוגלו גם נשאל על כך שקיבל הזדמנות להוביל את טוטנהאם והודה: "אני בן אדם שאוהב לבנות והמטרה שלי היא שיהיה לנו כאן ביחד משהו מיוחד. זו לא בושה להגיד שאני כאן כי במועדון חיפשו לשנות ואני נרגש כבר להתחיל לעבוד עם השחקנים. מה אמרתי להם בשיחות הראשונות שהיו? שיהיו עם ראש פתוח ושלא יתנו לציפיות ולמה שהיה בשנים האחרונות להוריד אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully