וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החתימה: מנור סולומון יעבור בדיקות בטוטנהאם ביום שני

הקשר אמור להגיע הלילה עם זוגתו וסוכניו ללונדון, בתקווה שהכל יעבור כשורה ייפרד סופית משחטאר דונייצק כשהתרנגולים אמורים להודיע על צירופו לחמש שנים עוד השבוע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

"יום שני יהיה יומו הגדול של מנור סולומון בטוטנהאם", כך דווח הערב (ראשון) לקראת מעברו של הישראלי למועדון הפאר הלונדוני. כפי שנודע כבר בשבוע שעבר, סולומון, שרשם עונת בכורה יחסית מוצלחת בפרמיירליג במדי פולהאם, אמור לחתום לחמש שנים בטוטנהאם ויזכה לשדרוג ניכר בשכרו בשל העובדה שהוא מצטרף ללא תמורה משחטאר דונייצק האוקראינית, שחוזהו בשורותיה מסתיים בדצמבר הקרוב.

סולומון יגיע הלילה ללונדון עם זוגתו דנה ועם סוכניו לקראת בדיקות רפואיות שיעבור מחר, יום שני. בהנחה שכל הבדיקות יעברו בהצלחה, הוא יחתום על חוזהו עוד באותו היום או לכל המאוחר ביום שלישי ואז צפויה ההודעה הרשמית על מעברו.

שחקן פולהאם מנור סולומון. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
היום הגדול שלו מגיע. מנור סולומון/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

סולומון כאמור שיחק בעונה החולפת בפולהאם, שנחשבה לאחת ההפתעות הכי נעימות של הפרמיירליג ב-2022/23, אבל דווקא אחרי שהבקיע חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות, מיעט לקבל הזדמנויות ובחר שלא להישאר בשורות הקוטג'רס - ככל הנראה גם בשל העובדה שבמועדון ידעו שספק אם יבחר להישאר בקבוצה עונה נוספת בשל הביקוש שהיה ממועדונים גדולים יותר.

כאמור לטוטנהאם הוא יצטרף בהעברה חופשית בכפוף לקבלת כל האישורים מפיפ"א, כחלק מהבירוקרטיה שנוגעת להיותו שחקן תחת חוזה בשחטאר דונייצק האוקראינית - על פי פיפ"א, לשחקנים מאוקראינה ישנה האפשרות לעזוב בחינם בשל המלחמה ומכיוון שהישראלי בחודשים האחרונים לחוזהו, תהיה זו פרידה סופית ורשמית משחטאר דונייצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully