וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר הדיון: מדוע מתעכבת ההחלטה בעניין העונש של בית"ר ירושלים?

10.7.2023 / 12:33

המועדון ערער לפני 7 ימים על ההדחה ממשחקי הגביע, ומאיים לא להופיע ל"אלוף האלופים" שאוטוטו מגיע, אך בית הדין מעכב את החלטתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

שבוע לאחר שהתקיים הערעור של בית"ר ירושלים בהרכב מורחב בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, עדיין לא ניתנה החלטה בנוגע לערעור על העונש שספגה הקבוצה בעקבות ההתפרעות של אוהדיה בגמר הגביע, שנערך בסוף חודש מאי.

כזכור, בית"ר הגישה ערעור נוסף לאחר שנקבע כי לא תשתתף במשחקי הגביע בעונה הבאה ויופחתו ממאזנה 3 נקודות, כאשר המועדון הגיע לעסקת טיעון עם תובע ההתאחדות לפיה יופחתו ממאזן הקבוצה 3 נקודות אך ההדחה ממשחקי הגביע תבוטל, בעוד בית הדין צריך לתת את החלטתו בעניין.

אוהדי בית"ר ירושלים במשחק של נבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיליטו בארגנטינה. שלמה וייס, מערכת וואלה
חודשיים עברו מגמר הגביע, ועדיין יש חוסר ודאות. אוהדי בית"ר/מערכת וואלה, שלמה וייס

בהתאחדות לכדורגל מסבירים את העיכוב בהתלבטות של בית הדין וכתיבת הסברים מנומקים ומוסדרים לעתיד, אך במקביל, חרושת השמועות והספקולציות חוגגת. בית"ר ואוהדיה רוטנים וברקע אוטוטו אמור להתקיים משחק "אלוף האלופים", כאשר בית"ר הבהירה כי לא תופיע למשחק ולעונה כולה אם העונש לא ישתנה.

בבית"ר ממתינים להחלטה, אך העיכוב מעלה במועדון השערות על כך שייתכן ורוצים לבחון את איום הקבוצה בנוגע למשחק "אלוף האלופים", רצון למשוך זמן שהרוחות יירגעו ואף גם חשש מההשלכות במידה והעונש לא ישתנה.

יש לציין כי תובע ההתאחדות וגם בכיריה חושבים כי העונש מוגזם ונכון שישונה, אך אינם מתערבים בהחלטות בית הדין ובמקביל מבהירים כי האיומים של בית"ר מיותרים ואינם מרתיעים אף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully