וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח לתכניות הרכש: מכבי נתניה מחכה להצעות על טוומאסי או זלאטנוביץ'

10.7.2023 / 12:40

היהלומים מבינים שמכירה של הגנאי היא "צעד נכון לשני הצדדים", אולם בינתיים לא נרשמה התעניינות קונקרטית בו או בחלוץ. גם טרייד על גנדלמן לא ייפסל על הסף

מסיבת העיתונאים ואימון הפתיחה של מכבי נתניה בעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

מכבי נתניה פתחה אתמול (ראשון) את העונה באופן רשמי במסיבת עיתונאים שמיד אחריה נערך האימון הראשון שהיה פתוח לקהל, בו נכחו למעלה מאלף אוהדי הקבוצה, כאשר במקביל החלה מכירת המנויים לעונה הקרובה.

נתניה, שתצא בעוד יומיים למחנה אימונים בהולנד, עשתה שינויים מינוריים בסגל שלה ועד כה הוחתמו רק ג'ואל אבו חנא ומקסים פלקושצ'נקו, אך לפי תכנית העבודה של הצוות המקצועי מתוכננות החתמות נוספות, כאשר בגזרת הישראלים סומנו מאוויס צ'יבוטה שככל הנראה לא ישאר במכבי חיפה, וכן מתן חוזז ונדב נידם ממכבי תל אביב שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. בנתניה מחפשים גם מגן ימני שיהווה גיבוי לכרם ג'אבר, אולם אין כרגע מישהו בשוק הישראלי שבצוות המקצועי רואים בו שדרוג לסגל, ועלתה גם האפשרות לחפש מגן יהודי ברחבי העולם כדי שלא יתפוס מקום של זר. במועדון לא פוסלים אפשרות ששחקני רכש יצטרפו לקבוצה גם במהלך המחנה בהולנד, אולם נכון לכתיבת שורות אלה אין אף שחקן שקרוב לסיכום.

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם איגור זלאטנוביץ' על המדף/ברני ארדוב

המפתח לכל תוכניות הרכש טמון כרגע במכירת אחד מבין איגור זלאטנוביץ' או פטריק טוומאסי, כאשר בכל הנוגע לגנאי שהצטיין בעונה שעברה אומרים במועדון: "זה יהיה הצעד הנכון לשני הצדדים. פטריק שחקן מצוין והיינו שמחים שיישאר, אבל נראה שהרצון שלו הוא להתקדם גם מקצועית ובעיקר כלכלית, ולא נעמוד בדרכו".

הבעיה היא שעד כה לא התקבלה שום הצעה כספית ובעיר היהלומים מבינים שהם כנראה פספסו את המומנטום הנכון למכור את טוומאסי בסכום גדול. אם קודם לכן דובר על תג מחיר של מיליון יורו וחצי לפחות, ההערכה היא שבנתניה יסכימו למכור את הגנאי גם בחצי מהסכום הזה ואולי אף בפחות, מתוך הבנה ששוויו ככל הנראה לא יעלה בחזרה. לצד התוכניות למכור אותו, מחמיאים בנתניה לטוומאסי ומדגישים כי עד כה הוא מתאמן כמו מקצוען אמיתי, נראה חד באימונים מאז החזרה מהפגרה ולא ניכר עליו כלל, לפחות על פי הרצינות שהוא מפגין, שהוא רוצה לעזוב. צוות הסקאוטינג של המועדון, בצוותא עם הצוות המקצועי, ערוכים כבר למכירה של טוומאסי או זלאטנוביץ' וסימנו מחליפים זרים פוטנציאליים לאותן עמדות.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
עומרי גנדלמן עם מקסים פלקושצ'נקו באימון פתיחת העונה של מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם עומרי גנדלמן (בצד שמאל) עשוי להימכר הקיץ/ברני ארדוב

שחקן נוסף שעשוי להימכר עוד בקיץ הזה הוא עומרי גנדלמן, שסחט המון מחמאות על הופעתו ביורו האחרון לנבחרות צעירות. גנדלמן היה אחד מהבולטים בנבחרת ישראל ושמו נרשם אצל לא מעט סקאוטים שנכחו באליפות. בנתניה לא פוסלים גם אופצייה של טרייד, במסגרתו יעבור הבלם/קשר לאחת מהגדולות בישראל תמורת שחקנים וכסף, אולם גם כאן, אין עדיין משהו ממשי על הפרק.

חמשת שחקני הנבחרת הצעירה - תומר צרפתי, איתן אזולאי, כרם ג'אבר, עוז בילו ועומרי גנדלמן, ימריאו עם הקבוצה למחנה האימון בהולנד, אולם לפחות בימים הקרובים הם צפויים לקבל מנוחה ורק מאוחר יותר ישתלבו עם יתר השחקנים באימונים.

מי שנכח אמש באימון הקבוצה וערך היכרות ראשונה עם הקהל של היהלומים הוא הבלם ג'ואל אבו חנא, שנמצא בישראל קצת יותר משבוע ובשלב זה מתגורר באחד ממלונות העיר. אבו חנא, שהתרשם מאוד הן ממתקן האימונים של נתניה והן מהקבוצה עצמה, יחפש דירה מיד עם חזרת הקבוצה מהולנד, כשרעייתו שמתגוררת כעת בקלן שבגרמניה תצטרף אליו בארץ בשלב מאוחר יותר.

היום אחר הצהריים, תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל עכו מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully