וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מנסה לצרף את אבישי כהן או אלון אזוגי

בני לם וצוותו מתמקדים בהחתמת מגן ימני ויגבירו את המאמצים לצירוף אקס בית"ר ירושלים, נמשך גם הניסיון לסכם עם בלם זר וקשר או שניים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

מכבי פתח תקוה הולכת ומשלימה את מלאכת בניית הסגל. אחרי שאתמול צורפו החלוץ ממאלי סאליו גינדו שחתם לשנתיים והבלם רוני לאופר שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה עם אופציית רכישה בסיום העונה, כעת מתרכזים בצוות המקצועי במציאת בלם זר ומגן ימני ועוד קשר ישראלי או שניים למרכז השדה.

אבישי כהן שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
מכבי פתח תקוה תגביר את המאמצים לצרפו. אבישי כהן/מאור אלקסלסי

המאמן בני לם יחד עם אנשי המועדון מקבלים מדי יום הצעות לבלמים זרים, אולם עד כה לא נמצא אחד ראוי שיצטרף לקבוצה. בעמדת המגן הימני סימנו בפתח תקוה את אבישי כהן, שבשלב זה לא הגיע להבנות עם בית"ר ירושלים ובימים הקרובים יוגברו המאמצים לצרפו. שחקן נוסף שנמצא ברשימת המועמדים לעמדת המגן, הוא אלון אזוגי, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה והמאמן לם ישמח לראותו ממשיך עונה נוספת, אולם נכון לעכשיו הוא חזר להפועל תל אביב ולא בטוח שהאדומים ישחררו אותו, גם אם יוחתם שם מגן בכיר נוסף.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המלאבסים סימנו גם את בסאם זערורה ממכבי חיפה וכבר נעשתה לגביו פנייה לראשי הירוקים. בפתח תקוה מודעים כמובן לעובדה שזערורה מורחק ולא יוכל לשחק לפני המחזור השישי בליגה לכל המוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully