וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מחפשת חיזוק ישראלי: אזוגי וזערורה מועמדים

בעולם החדשה לא נבהלים מההרחקה הארוכה של קשר מכבי חיפה. אזוגי שהצטיין כמושאל בעונה שעברה, שוב יגיע מהפועל תל אביב?

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

מכבי פתח תקוה ממשיכה בנסיונות למצוא שחקני חיזוק ואחד השמות שעלו על הפרק הוא בסאם זערורה ממכבי חיפה. זערורה "כיכב" במהומה בטרנר והורחק מ-12 משחקים בפועל. בפתח תקוה מודעים לעובדה שהקשר הצעיר יפספס את פתיחת העונה, אך מציינים שבניקוי משחק אלוף האלופים של הירוקים וארבעה משחקי גביע הטוטו, הוא יוכל לשחק בליגת העל בתוך כחודשיים.

מאמן מכבי פתח תקוה, בני לם, אימן את זערורה בקבוצת הנוער של מכבי חיפה ומשם ההיכרות הקרובה בין השניים. בפתח תקוה מאמינים שנוכחותו של לם, בתוספת לרצון של הקשר הצעיר לחזור ולהתעסק אך ורק בכדורגל, עשויים לעזור לשני הצדדים להרוויח מהשידוך אם וכאשר ייצא לפועל.

בצוות המקצועי מחפשים גם מגן ימני ובנוסף לאור דדיה ואבישי כהן שהוזכרו כמועמדים, עלה שמו של אלון אזוגי, שהצטיין במדי הקבוצה כמושאל בעונה שעברה וכעת חזר אוטומטית להפועל תל אביב.

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
מכיר את זערורה היטב. לם/מאור אלקסלסי

מי שנחת אמש בישראל הוא הקשר איברהים ג'אבר, ששיחק בעונה שעברה בדרום אפריקה וכבר סיכם את תנאיו בפתח תקוה. החלוץ ממאלי, סאליו גואינדו, ששיחק בעונה שעברה בליגה האלבנית וכבר סגר את תנאיו אצל הלוזונים, אמור לנחות מחר בישראל והוא מתוכנן לצאת בשבוע הבא למחנה האימון באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully