וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר מפתיע: "אנדרה מרטינס צפוי לחתום ביממה הקרובה בבורדו"

בפורטוגל טוענים כי הקשר בן ה-33, שסיים את דרכו בהפועל באר שבע, על סף חתימה בשורות אלופת צרפת לשעבר שמנסה לחזור לליגה הבכירה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

אנדרה מרטינס, הקשר הפורטוגלי שסיים את דרכו בהפועל באר שבע, צפוי לחתום ביממה הקרובה בבורדו הצרפתית, כך על פי דיווח באתר "רקורד" במולדתו. הקשר בן ה-33, שבעברו שתי הופעות בנבחרת פורטוגל, נותח בכתפו בינואר ולא אמור היה לחזור לישראל, אבל במחזורי הסיום לבש שוב את מדי באר שבע שחסרה שחקנים בגלל התקרית במשחק העונה בטרנר מול מכבי חיפה.

סך הכול רשם מרטינס, שהגיע לישראל מלגיה ורשה בינואר 2022, 23 הופעות בליגת העל ובמהלכן כבש שער אחד. הוא היה שותף לזכייה של הפועל באר שבע בגביע לפני שנה וגם להשגת אלוף האלופים.

שחקן הפועל באר שבע אנדרה מרטינס. ברני ארדוב
בקרוב בצרפת? אנדרה מרטינס/ברני ארדוב

אם אכן יחתום במועדון הפאר מצרפת שפספס את העלייה לליגה הבכירה במחזור הסיום וינסה שוב בעונה הקרובה, זו תהיה המדינה הרביעית בה הוא הוא משחק, אחרי שנים ארוכות בקבוצת נעוריו ספורטינג ליסבון, שנתיים באולימפיאקוס היוונית ושלוש שנים וחצי בלגיה ורשה הפולנית.

בורדו זכתה באליפות השישית והאחרונה שלה ב-2009, הגיעה לאחר מכן גם לחצי גמר ליגת האלופות עם לורן בלאן וב-2022 קרסה עם ירידה אחרי 30 שנה. ניסיון העלייה הראשון לא צלח, לאחר אירוע אלימות במחזור הסיום שהוביל לפיצוץ משחק והפסד טכני, וכעת היא מקווה לנסות שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully