וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו ספגה הפסד טכני בעקבות המשחק שפוצץ, מץ עלתה רשמית

הפגיעה של אוהד הקבוצה בשחקן רודז עלתה ביוקר, כולל הורדת נקודה בעונה הבאה וסגירת היציע הדרומי לארבעה משחקים. מץ חזרה לליגה הבכירה בצרפת

10 ימים אחרי מחזור העלייה הדרמטי שלא הגיע לסיומו, קבעה היום (שני) ועדת המשמעת של מנהלת הליגה הצרפתית הפסד טכני לבורדו במשחק שפוצץ מול רודז שמשמעותו עלייה רשמית של מץ. הקבוצה של המאמן הרומני לאסלו בולוני בן ה-70, ירדה יחד עם בורדו לפני שנה וכעת חוזרת בלעדיה כסגנית של לה האבר, כשהליגה הבכירה בצרפת תכלול בעונה הבאה רק 18 קבוצות ולא 20.

במחזור האחרון בליגת המשנה ספגה בורדו במגרשה מרודז שנלחמה על חייה, ואז אחד האוהדים ירד לכר הדשא ודחף את הכובש לוקא בואדס, שהוסיף הצגה יפה ואף פונה לבית החולים בטענה לזעזוע מוח. המשחק הופסק בדקה ה-25 וכאמור היום נקבעה תוצאתו הרשמית שגם השאירה את רודז בליגה על חשבון אנסי. אם היה נקבע משחק חוזר, בורדו הייתה צריכה ניצחון בחמישה שערים כדי להשיג את המקום השני ולהעפיל על חשבון מץ.

לוקא בואדס שחקן רודז לאחר שהותקף בידי אוהד בורדו. THIBAUD MORITZ/AFP, GettyImages
הדחיפה שקיבל השאירה את רודז בליגה. לוקא בואדס/GettyImages, THIBAUD MORITZ/AFP

פרט להפסד הטכני, לאלופה מ-2009 הופחתה נקודה לקראת העונה הבאה וכן נסגר היציע הדרומי באצטדיונה לארבעה משחקים. "זה עונש לא מוצדק וחסר פרופורציות", הגיבה בורדו בהודעה רשמית שבה גם הבהירה כי תגיש ערעור לוועדת המשמעת האולימפית - הערכאה המשפטית הגבוהה בספורט הצרפתי.

  • עוד באותו נושא:
  • בורדו
  • מץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully