וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר, הטקטיקה והחששות: ריאל מדריד מרחיקה את עצמה מקיליאן אמבפה

הבלאנקוס מעדיפים שלא להסתבך כרגע עם אמבפה: העלויות העצומות, החשש מפירוק חדר ההלבשה, ואולי גם קצת נקמה והנאה לראות אותו מסתבך?

תקציר: אנגליה גוברת על ספרד 0:1 בגמר יורו הצעירות/ספורט1

ריאל מדריד מכחישה שיש לה הסכם עם קיליאן אמבפה, ושהיא למעשה עומדת מאחורי כל המהומה סביב השחקן, שלא מאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן. הרומן בין ריאל מדריד לאמבפה הוא דבר ידוע, מאחרי שהצרפתי כבר הצהיר בעבר שהוא אוהד של המועדון, ולמעשה הוא כבר הגיע לסיכום עם ריאל בקיץ שעבר - אבל בסופו של דבר החליט להישאר בפריז תמורת סכום עתק ומענקים שונים והבטחות.

עם זאת, אמבפה הודיע לאחרונה להנהלת פ.ס.ז' שאין בכוונתו להאריך את החוזה שלו, שמסתיים בקיץ הבא, ויאפשר לו להשתחרר בחינם. פ.ס.ז' כמובן לא מוכנה לשחרר את הנכס הכי יקר שלה בחינם ולהפסיד מאות מיליונים, ולכן רוצה למכור אותו כעת והציבה בפניו אולטימטום. בינתיים הפרשה כבר זולגת לתקשורת, עם ציטוטים לא מחמיאים משני הצדדים, כולל אמבפה שמכנה ב"פראנס פוטבול" את פריז סן ז'רמן כ"קבוצה מפולגת" שבגללה הוא לא זוכה לכבוד הראוי.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כעת יש סביבו אנרגיות רעות. אמבפה/רויטרס
פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
מחכה בסבלנות לרגע הנכון? פרס/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

בכל אופן, ריאל מדריד מכחישה שהיא בקשר עם השחקן. מדוע? בגלל כמה סיבות. הראשונה היא שאין לה שום כוונה לרכוש אותו כעת, ובכלל לא רוצה להתערב במאבק בין השחקן להנהלתו. "זאת לא המלחמה שלה", נכתב ב"מארקה".

בנוסף, פ.ס.ז' מבינה שתחת הלחץ, ועל רקע המתיחות בין אמבפה להנהלה עם הצורך למכור אותו - המחיר של השחקן יורד. ריאל מנסה לנצל את זה, ולהמתין "בקור רוח וברוגע" להדמנות הנוחה והזולה יותר לצרפו.

ההערכה בריאל היא שכרגע מבצע לרכישת אמבפה יעלה בסך הכל 400 מיליון יורו (רכישה, שכר, מענקים וכו'), סכום שכרגע לא מתיישב עם התוכנית הכספית של הקיץ של ריאל. לטענת ריאל, "אל חלאיפי כל כך רצה לשכנע את אמבפה להישאר ולחתום על חוזה, שהוא לא קלט שעכשיו אין לו שום דרך להכריח אותו לעזוב".

כמו כן, בריאל מעריכים שרכישה כעת של אמבפה רק תיצור מתיחות מיותרת בחדר ההלבשה, ובקבוצה משתוקקים לכימיה ויציבות ולא לרעשים מיותרים.

ולסיום, עלתה הערכה שייתכן שגם אפקט "הנקמה" משפיע, כלפי השחקן שלפני שנה דחה את הבאלנקוס, וכעת כנראה משתוקק להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully