וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהים ג'באר חתם על החוזה במכבי פתח תקוה, גם גינדו בדרך

הקשר בן ה-21 שסיכם את תנאיו הפך את המעבר לרשמי עם חוזה לשנה, כאשר לעולה החדשה אופציה לשלוש שנים נוספות. החלוץ צפוי להגיע מחר ארצה, המלאבסים ניצחו בהכנה 0:3 את הפועל ראשון לציון

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הקשר הניגרי איברהים ג'באר חתם הערב (חמישי) באופן רשמי לעונה אחת במכבי פתח תקוה עם אופציה לשלוש עונות נוספות, באמצעות סוכנו עידן בן אבו. פרטי חוזהו של הקשר בן ה-21, ששיחק בעונה שעברה בסטלנבוש מהליגה בדרום אפריקה, סוכמו כבר בשבוע שעבר ואחרי שנחת אמש בישראל הוא חתם היום על חוזהו.

מחר צפוי להגיע ארצה גם החלוץ ממאלי, סאליו גינדו, שהצטיין בעונה שעברה בליגה האלבנית. פרטי חוזהו של גינדו סוכמו גם הם והוא צפוי לחתום בסוף השבוע.

כפי שפורסם כאן, הקבוצה של בנים לם מחפשת לחזק גם את מצבת הישראלים שלה ומי שמועמדים להגיע הם בסאם זערורה ממכבי חיפה ואלון אזוגי, ששיחק בקבוצה בעונה החולפת כמושאל מהפועל תל אביב.

איברהים ג'באר מוצג כשחקן מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
זר חדש במלאבס. ג'באר/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

כמו כן, הערב קיימה הקבוצה משחק אימון מול הפועל ראשון לציון וסיימה אותו בניצחון 0:3. מוטי ברשצקי הבקיע ראשון בדקה ה-16, איליי שפיקי הכפיל בדקה ה-70 ואמיר אלטורי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-85.

הרכב פותח: מרקו וולף, מואיז אדליהו, הדר פוקס, רוני לאופר, מוחמד הינדי, גדעון אקווה, יונתן טפר, מוטי ברשצקי, אמיר ברקוביץ, מאור לוי, אנס מחאמיד.

כן שותפו: רובי לבקוביץ', ירדן כהן, איליי צעירי, גיא דזנט, בן שהר, שביט אלגבי, ניב יהודע, שוורץ, יפת, אמיר אלטורי, גיא דהן , איתי שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully