וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספיליקואטה נפרד בדמעות וחתם באתלטיקו, מאונט: "הבנתי שאני לא בתכניות"

קפטן צ'לסי מירר בבכי בסרטון הפרידה: "לא יכולתי לדמיין את היום הזה". הקשר שעזב את הבלוז: "כשהבנתי שיונייטד בתמונה, קיבלתי החלטה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

הסגל של צ'לסי עובר הקיץ מהפכה של ממש, כאשר שמונה שחקנים בכירים כבר עזבו את המועדון ונוספים צפויים להצטרף אליהם אחרי העונה הכושלת. אחרי שמייסון מאונט השלים את המעבר למנצ'סטר יונייטד, היום (חמישי) ססאר אספילקואטה חזר לספרד וחתם באתלטיקו מדריד לעונה אחת בהעברה חופשית. בסרטון הפרידה שלו אחרי 11 שנים בכחול, הוא התקשה לעצור את הדמעות.

"קשה להבטא במילים מה אני מרגיש", אמר הספרדי בעודו ממרר בבכי, "זה היה מסע נפלא ואני רוצה להודות לכולם. את הרגעים שחוויתי כאן אקח לכל החיים, זה הבית שלי ולא יכולתי לדמיין את היום הזה. קיבלתם אותי כאן בזרועות פתוחות, מהרגע שהגעתי הפגנתם אהבה כלפיי. הגעתי לקבוצה שזכתה בליגת האלופות, חדר ההלבשה היה מלא באגדות וידעתי שאצטרך להילחם על מקומי".

צ'לסי נפרדת מהקפטן

שחקן ההגנה בחר את רגע השיא שלו במדים הכחולים: "בחירה קלה, הזכייה לפני שנתיים בליגת האלופות. זה היה התואר הראשון שלי כקפטן של צ'לסי. אני יודע שצ'לסי תחזור למקום שבו היא צריכה להיות, ניסיתי להחזיר לאוהדים על כל האהבה שהם נתנו לי".

במכתב נפרד שפרסם אספיליקואטה הוא כתב כי "ללא ספק זהו המכתב הכי קשה שהייתי צריך לכתוב. אני ואדריאנה הגענו ללונדון כזוג צעיר ואנו עוזבים כמשפחה של חמישה. שלושת הילדים שלנו נולדות וגדלו באנגליה, החיבור שלנו לעיר ולמועדון יישאר לנצח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"לא הייתי בתוכניות": מייסון מאונט מדבר

כאמור, גם מאונט נפרד השבוע ממועדון נעוריו. לקשר האנגלי נותרה עוד שנה אחת בחוזה בצ'לסי, ולאור אי הסכמות בנוגע לחידוש ההסכם סימנו לו את הדרך החוצה. "לפני כמה חודשים היה לי ברור שאני לא בתכניות של צ'לסי לקראת ההמשך", אמר מאונט בריאיון לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה מנצ'סטר יונייטד, "כשהבנתי שיונייטד בתמונה קיבלתי החלטה. זה מועדון ענק שאגדות שיחקו בו, רציתי להיות חלק מזה. גם להגיע לכאן לפני קדם העונה הייתה מטרה עבורי".

מאונט קיבל את החולצה מספר 7, אותו לבשו כמה מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של יונייטד. האנגלי הוסיף כי משניים מהם הוא שואב השראה לקראת הפרק החדש בקריירה: "היו לי הרבה גיבורים. אהבתי לצפות בכריסטיאנו רונאלדו וגם דיוויד בקהאם היה השראה עבורי. הערצתי את הטכניקה שלו בבעיטות חופשיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully