וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכריז על עצמו כ"אחד הטובים בליגה הרוסית": היכרות עם מילסון

הסיום המרשים לעונה החולפת, הביטחון העצמי הגבוה והמועמדות לקבוצות מהמפרץ: שחקן הכנף האנגולי מגיע למכבי תל אביב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

הסגל של מכבי תל אביב לקראת העונה הקרובה מתחיל לקבל צורה, כאשר היום (חמישי) המאמן החדש רובי קין קיבל את שחקן הרכש השני שלו בדמותו של מילסון האנגולי. סביר להניח שהצהובים התרשמו בעיקר מסיום העונה העוצמתי שהפגין שחקן הכנף בשורות אנקרגוצ'ו הטורקית, כשרשם ארבעה שערים ובישול בחמשת המחזורים האחרונים של העונה ולמעשה היה מעורב בשער בכל אחד מאותם משחקים, ועשרה ימים לאחר מכן כבש שער ניצחון חשוב ב-1:2 של נבחרת אנגולה על הרפובליקה המרכז-אפריקאית.

בכלל, מילסון הרגיש בטורקיה הרבה יותר טוב מאשר בכל קבוצותיו הקודמות. לאנקרה הוא הגיע מפארי ניז'ני נובגורוד הרוסית, שם סיפק רק שני שערים ושלושה בישולים ב-21 הופעות בכל המסגרות, לעומת חמישה כיבושים ואסיסט ב-12 הופעות בטורקיה. במאריטימו הפורטוגלית, הקבוצה הקודמת בה שיחק לפני מעברו לנובגורוד, היו לו רק שער ושני בישולים ב-32 הופעות בכל המפעלים.

צפו בביצועיו של מילסון

מילסון במדי מאריטימו. Gualter Fatia, GettyImages
מילסון במדי מאריטימו/GettyImages, Gualter Fatia

מה שניתן לומר כמעט בוודאות זה שביטחון עצמי לא חסר למילסון, שלמרות המספרים הפושרים לא התבייש להצהיר בריאיון "לספורט אקספרס" הרוסי בחודש אוקטובר האחרון: "אני חושב שאני אחד השחקנים הכי טובים בליגה. כמובן שאני גם מכבד שחקנים אחרים ואוהב לראות אותם משחקים, כמו מלקום, קווינסי פרומס ואנטון זינקובסקי".

אגב, באופן משונה מילסון הרבה להחמיא לפרומס באותו ריאיון, ואף אמר כי "אספר לחבריי ששיחקתי איתו על אותו מגרש", דבר קצת מוזר בהתחשב בכך שההולנדי חשוד בניסיון לרצוח את בן דודו ובהברחת 1.3 טון קוקאין.

כך או כך, האנגולי שאמר בזמנו כי הוא מצפה לעשות קפיצת מדרגה מרוסיה לליגה גדולה יותר, הוזכר כחודש לאחר מכן כמועמד לקבוצות מערב הסעודית ומאיחוד האמירויות, כך לפי דיווח ב-"RB Sport".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully