וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד רכש לרובי קין: שחקן הכנף מילסון סיכם במכבי תל אביב

6.7.2023 / 14:56

הצהובים הודיעו שהושג סיכום להחתמת שחקן ניז'ני הרוסית בן ה-23, שנמנה עם סגל נבחרת אנגולה. בעונה החולפת שיחק כמושאל באנקרגוצ'ו הטורקית. המנכ"ל בן מנספורד: "יביא איכויות שיהפכו את תרומתו למשמעותית. בהמשך צפויות הודעות על החתמות נוספות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

מכבי תל אביב מנחיתה שחקן זר נוסף. היום (חמישי) הודיעו הצהובים על סיכום שהושג לצירופו של שחקן הכנף מילסון בן ה-23, שחקן ניז'ני הרוסית ונבחרת אנגולה שישלים את מעברו לקבוצה בכפוף לבדיקות רפואיות. הוא המצטרף השלישי הקיץ למכבי תל אביב, אחרי השוער רועי משפתי והמגן הימני איבן מאסון.

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים שהגענו לסיכום על תנאיו של מילסון. כולנו מאמינים כי מילסון יביא איכויות שיהפכו את תרומתו למשמעותית עבור המועדון. כפי שמיטש אמר במסיבת העיתונאים האחרונה, הודעות נוספות על החתמות של שחקנים צפויות בהמשך".

צפו בביצועיו של מילסון

מילסון במדי אנקרגוצ'ו. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
מילסון בליגה הטורקית. מצטרף למכבי תל אביב/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

מילסון בן ה-23 שיחק בחצי העונה החולפת כמושאל מניז'ני נובגורוד לאנקרגוצ'ו וב-10 משחקים בליגה הטורקית, הבקיע חמישה שערים. הוא התחיל את דרכו בקבוצת המילואים של מאריטימו הפורטוגלית ב-2018, ערך בכורה בקבוצה הראשונה ב-2019/20 ועבר לניז'ני נובגורוד בפברואר 2022.

שחקן הכנף האנגולי רשם 28 הופעות בליגה הפורטוגלית וכבש בהן שער אחד, הוסיף 23 משחקים בליגה הרוסית ומצא את הרשת פעמיים ובליגה הטורקית כאמור רשם 10 ו-5. יש לו שלוש הופעות בנבחרת אנגולה ובאחרונה ביניהן, לפני קצת פחות מחודש, כבש שער ניצחון שקבע 1:2 על הרפובליקה המרכז אפריקאית במוקדמות אליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully