וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההתעניינות של ברצלונה במנור סולומון הייתה רצינית מאוד"

ב"אתלטיק" חשפו פרטים מאחורי הקלעים לקראת המעבר המסתמן לטוטנהאם: "הרבה קבוצות בכירות מאמינות שסולומון יהפוך לשם גדול בכדורגל. העזיבה שלו עלולה לרדוף את פולהאם". אבל יש גם סימני שאלה

המעבר המסתמן של מנור סולומון לטוטנהאם מעורר עניין גם באנגליה. הבוקר (חמישי) פורסמה ב"אתלטיק" כתבה נרחבת אודות שחקן הכנף הישראלי, שסקרה את הקיץ שעבר, ההחלטה לעזוב את פולהאם והאתגר וסימני השאלה שמצפים לו כשחקן טוטנהאם.

לפי הכתבה, "פולהאם ידעה כבר זמן רב שסולומון לא צפוי להמשיך במועדון, אבל בקבוצה בהחלט עלולים להתחרט על שאיבדו אותו. הם קיוו לרכוש אותו בקיץ שעבר, אבל נאלצו לצרף אותו בהשאלה, בידיעה שקבוצות גדולות יותר יחטפו אותו. זה מה שקרה בסופו של דבר. סולומון חמק לפולהאם מבין האצבעות, וזה עלול לרדוף אותה שנים קדימה בהתאם למידת ההצלחה של סולומון.

בכתבה נטען כי מלבד טוטנהאם, גם ברצלונה ור.ב. לייפציג הביעו התעניינות ממשית בסולומון הקיץ, כפי שאמר כבר לפני מספר ימים סוכנו פיני זהבי לדני דבורין. "אם לשפוט על פי רמת העניין שסולומון עורר בפגרה, אפשר להבין שהרבה קבוצות בכירות מאמינות שהוא יכול להפוך לשם גדול בכדורגל העולמי. ההתעניינות של לייפציג וברצלונה הייתה אמיתית, ורצינית מאוד", כתבו.

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
שחקן מבוקש. סולומון/רויטרס

בכתבה הוסיפו שעל אף הפציעות מהן סבל סולומון בעונה החולפת, ולמרות משחקים רבים בהם לא פתח בהרכב, "הוא עדיין הותיר חותם, ובשלב מסוים כפה על המאמן מרקו סילבה לשלב אותו ב-11". יחד עם זאת, ציינו, "סימן השאלה הגדול בנוגע אליו, הוא האם הקפיצה לטוטנהאם לא הגיעה בשלב מוקדם מדי עבורו. בפולהאם הוא לא הצליח לקחת מוויליאן בן ה-35 את מקומו בהרכב, מה שאומר שהוא עדיין צריך להראות את הכישרון שלו בפרמיירליג על בסיס קבוע".

"בטוטנהאם הוא יתחיל את העונה בתור שחקן רוטציה שיסבול מתחרות קשה עם יונג מין סון, שחקן מוכח יותר ואיכותי יותר. טוטנהאם גם לא תשחק במפעל אירופי העונה וההזדמנויות שלו עלולות להיות מוגבלות", הזהירו, ובאותה נשימה ציינו: "אבל סולומון שחקן שמצליח לצוד את העיניים בכל מקום שהוא משחק בו בזכות הסגנון הייחודי והיכולת לתקוף בכל רגע נתון. יש לו את היכולת לתת לטוטנהאם ערך מוסך מהספסל. בפולהאם הוא עשה לעצמו שם בזכות הופעות נהדרות מהספסל, ואף אחד לא יופתע אם זה יקרה גם במדי טוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully