וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני זהבי הגשים למנור סולומון את חלומו: "טוטנהאם הכי מתאימה לו"

4.7.2023 / 13:15

בשיחה עם דני דבורין, סוכן העל של הכדורגל העולמי הדגיש כי טוטנהאם היא הקבוצה המתאימה ביותר למנור • הטור של דבורין

חמשת השערים של מנור סולומון באנגליה/ספורט1

סוכן העל של הכדורגל בעולם, פיני זהבי, הוא האיש שהנחית השבוע את החלוץ הישראלי, מנור סולומון, בטוטנהאם הלונדונית. מנור נוחת עתה בקבוצה שיש לה הרבה מאד אוהדים בישראל. בשיחה עם פיני זהבי מלונדון, הוא סיפר לי שהיו לסולומון כמה וכמה אפשרויות, ואף נערכו שיחות עם קבוצת ברצלונה. אולם כוכב הנבחרת שלנו חלם לשחק בליגה האנגלית.

זהבי הגשים לו את החלום. "טוטנהאם הכי מתאימה לו, מפני שהעונה היא תשחק כדורגל אטרקטיבי. מאמנה דוגל בכדורגל התקפי, בשונה מזה ששיחקה בעבר. תמכתי ברעיון, ובכך הגשמתי לסולומון את חלומו", אמר לי פיני זהבי, שהוא, ללא ספק, מספר 1 בעולם, בתחומו.

טוטנהאם היא שם גדול מאד בעולם הכדורגל, למרות שבמאזנה רק שתי זכיות באליפות הליגה הטובה בעולם. הראשונה הושגה ב־1951, והשניה ב־1961. העובדה שכבר חלפו 62 שנים מזכייתה האחרונה בכתר, היא תעלומה, ולא רק בעיני.

גדולי השחקנים ראו כבוד ללבוש את מדי התרנגולים. הרשימה ארוכה ולכן אזכיר כאן רק אחדים מהם: דייב מקאיי, דני בלנשפלאוור, קליף ג'ונס, בובי סמית, ג'ימי גריבס, פט ג'נינגס, מרטין צ'יברס, אלן גילזין, אוסוולדו ארדילס, דויד ז'נולה, ואפילו רוני רוזנטל. רוני רשם במדיה 88 הופעות ליגה והבקיע למענה 4 שערים.

ב־2019 הגיעה הקבוצה עד לגמר לליגת האלופות של אירופה, כשבהרכבה בין היתר, השוער הצרפתי, הוגו לוריס, והחלוץ המרכזי האנגלי הארי קיין. אולם הייתה זו ליברפול שניצחה בתוצאה 0:2.

טוטנהאם מקיימת את משחקי הבית שלה באיצטדיונה החדש, שנחנך ב־3 באפריל 2019, ושהוא מהיפים ביותר באירופה. תכולתו, 62 אלף מקומות. עתה חובר אליה התרנגול הישראלי בתשוקה להפגין את יכולתו ולתרום לה מכישרונו הרב. נאחל לו בהצלחה, ובעיקר שיהנה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיני זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully