וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה שיבחו: "בניגוד לקודמו, ברק בכר יודע היטב מה הוא עושה"

המאמן הישראלי כבר זוכה למחמאות: "הטביע חותם משמעותי תוך 14 יום בלבד וניפץ את המיתוס הכי גדול בכוכב האדום". בתקשורת מתפעלים מהכושר הגופני והמהפכה בסגל

תקציר ממשחק ההכנה: הכוכב האדום בלגרד גברה 1:2 על זניט, עומרי גלזר הצטיין בניצחון קבוצתו של של ברק בכר/ספורט1

שלושה משחקי הכנה הספיקו לתקשורת הסרבית כדי להרעיף מחמאות לברק בכר וצוותו על השינוי שחוללו בכוכב האדום בלגרד. אמש (שלישי) ניצחה הדאבליסטית המקומית 1:2 את זניט סנט פטרסבורג, והיום כבר מכריזים באתר "מונדו" כי המאמן הישראלי "הטביע חותם משמעותי" תוך 14 ימי עבודה בלבד.

בסרביה התפעלו מהכושר הגופני המצוין שהפגינו שחקני הכוכב האדום בשלב כה מוקדם של קדם העונה, לעומת שנים קודמות בהן מאמני העבר תירצו את היכולת החלשה ב"רגליים כבדות", כשאף הזכירו שנגד מכבי חיפה של אותו בכר הכוכב האדום "בקושי החזיקה מחצית אחת". בהקשר הזה נכתב שהמאמן "ניפץ את המיתוס הכי גדול בכוכב האדום".

"זה שונה לגמרי, כל יום אני הולך לישון לפני 23:00 כי אני עייף מדי", סיפר אחד השחקנים על הקצב הגבוה באימונים של בכר ועוזריו הישראלים. "המאמן דורש מאיתנו ללחוץ גבוה וזה מעייף, אבל טוב שכך, כי אפשר לראות שהוא רוצה שנשתפר ונהיה מוכנים לליגת האלופות. הכל קשה באימונים, במחנה בזלטיבור לא עשיתי כלום חוץ מלהתאמן ולישון".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
כבר הטביע חותם. ברק בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

בכר זכה למחמאות גם על המהפכה שביצע בסגל, כשנפטר משחקנים שלא מתאימים לסגנון שלו או נחשבים לבעייתיים בחדר ההלבשה, וכבר העניק הזדמנות לצעירים דוגמת קוסטה נדלקוביץ' ויובאן מיאטוביץ', שלפי הכתבה "מוכיחים כי המאמן לא מסתכל על גיל או דרכון. הוא רוצה לבנות קבוצה שתתפקד הכי טוב ותהיה מוכנה לאתגרים של ליגת האלופות". כאן הוזכר גם עומרי גלזר שהובא על ידי בכר וסיפק אתמול משחק מצוין בשער.

"הכוכב האדום בהחלט התחילה במהפכה תחת בכר, שבניגוד לקודמו בתפקיד, יודע היטב מה הוא עושה וזוכה לאמון מהדרגים הבכירים במועדון. השחקנים מיד זיהו זאת, וגם בשביל האוהדים, לפעמים די בטעימה קטנה כדי לזהות את התהליך ולהתאהב מחדש בכדורגל", הוסיפו בתקשורת הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully