וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלן ברסקי על המעבר לבוסניה: "הייתה חסרה לי חוויה אירופית"

בריאיון לוואלה! ספורט אחרי שהשלים מעבר היסטורי לבוראץ באניה לוקה, סיפר הקשר: "במהלך הקריירה דברים התפתחו בצורה לא נכונה". וגם: "הדרבי הישראלי" שצפוי בבכורה

תקציר ממשחק האימון: הפועל באר שבע גברה 0:3 על וולונטאר/ספורט1

חמישה ליגיונרים חדשים נוספו לכדורגל הישראלי אתמול (שלישי) כאשר ארבעה שחקנים עברו לאזרבייג'אן, אוסמה חלאיילה וגלעד אברמוב בגבאלה וניר ברדע וידין לוגסי שחתמו בסבאייל, אבל נראה שההחתמה המסקרנת ביותר נרשמה דווקא בבוסניה, לשם עבר רוסלן ברסקי שהצטרף לסגנית האלופה בוראץ באניה לוקה ובכך הפך לישראלי הראשון אי פעם שישחק בליגה הבוסנית.

ברסקי, 31, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק בעונה שעברה במכבי בני ריינה ובהפועל חדרה. הופעת הבכורה הרשמית שלו בבוסניה אמורה להיות בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, כאשר קבוצתו תתארח בעוד כשלושה שבועות אצל אוסטריה וינה של דורון ליידנר, מתן בלטקסה וסילבה קאני. הליגה הבוסנית תצא לדרך ב-30 ביולי.

רוסלן ברסקי, בוראץ באניה לוקה. בוראץ באניה לוקה, אתר רשמי
ברסקי עושה היסטוריה ב"ליגה מאתגרת ומעניינת"/אתר רשמי, בוראץ באניה לוקה

ברסקי חיפש לעצמו קבוצה במהלך השבועות האחרונים ומי שחיבר אותו לקבצה הבוסנית הוא המגן הסלובני קלמן שטרום, ששיחק עם ברסקי בעונה שעברה בחדרה והיה זה ששידך בין הקשר הישראלי לסגנית אלופת בוסניה וכך נסללה הדרך לחתימה.

"במהלך הקיץ לא קיבלתי הצעות נורמליות מקבוצות בליגת העל", סיפר ברסקי הבוקר בריאיון לוואלה! ספורט, "ראיתי שדברים לא מתפתחים כמו שצריך ולפני כמה ימים קיבלתי הצעה מעניינת מקבוצה שמשחקת במפעל אירופי, ואחרי התלבטויות החלטתי ללכת על זה. רוצה לנסות את החוויה האירופית, זה משהו שהיה חסר לי במהלך הקריירה בגלל דברים שהתפתחו בצורה לא נכונה. אמנם זאת לא ליגה גדולה באירופה, אבל מאתגרת ומעניינת".

על השאיפות לעונה הקרובה בבוסניה סיפר: "כרגע השאיפות הן לעשות עונה מצויינת, עם מספרים ולהוביל את בוראץ להישגים. בשלב הזה אני לא מסתכל על חזרה לישראל. נראה איך דברים יתפתחו העונה ולקראת סוף העונה אדע אם אחזור או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוסלן ברסקי הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
"ראו את זה על המגרש"/מאור אלקסלסי

על חצי העונה האחרונה בחדרה הוסיף: "מבחינה קבוצתית הקבוצה לא הייתה מספיק טובה וגם כל מי שהיה במועדון יודע שזה הישג אדיר היה להשאיר את הקבוצה בליגת העל. מבחינה אישית אני חושב שזה שחזרתי לשחק קבוע עזר לי מאוד וראו את זה גם על המגרש, חזר לי הביטחון וגם הקצב במגרש".

בבוסניה התרגשו מצירוף ברסקי ובעלי הקבוצה מילאן טגלטיה התגאה: "רוסלן היה על הכוונת שלנו זמן רב ואני שמח שהוא בחר להצטרף למועדון שלנו. אני חושב שהוא יהיה חיזוק נהדר, אבל על המגרש, כרגיל, יש רק קריטריון אחד שנחשב. חובת ההוכחה עליו ואני משוכנע שהוא יראה את האיכויות שלו מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully