וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלן ברסקי חתם בבוראץ באניה לוקה: "מקווה להותיר חותם"

הקשר בן ה-31 נפרד מהפועל חדרה וישחק לראשונה בחו"ל, בשורות סגנית אלופת בוסניה: "התחברתי מיד לפרויקט השאפתני הזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

שחקני ליגת העל ממשיכים לצאת החוצה והערב (שלישי) הגיע תורו של רוסלן ברסקי, שחתם לעונה אחת בבוראץ באניה לוקה. הקשר בן ה-31 הוצג על ידי הבעלים של סגנית אלופת בוסניה ומשם המשיך לזלאטיבור כדי להצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים.

"אהבתי את הרעיון לשחק מחוץ לישראל וראשי בוראץ הציגו פרויקט שאפתני שהתחברתי אליו מיד", הסביר הקשר שיהיה הישראלי הראשון אי פעם בליגה הבוסנית (פאדי זיידאן סיכם בזרינסקי לפני שלוש שנים ולא שיחק). "אני יודע שהמועדון רודף אחר תארים, הליגה מעניינת וזה אתגר גדול עבורי. אני מקווה שהשידוך בינינו יהיה מוצלח ומחכה כבר לשבות את לב האוהדים. אני מקווה להותיר חותם בבוראץ".

הבעלים מילאן טגלטיה התגאה: "רוסלן היה על הכוונת שלנו זמן רב ואני שמח שהוא בחר להצטרף למועדון שלנו. אני חושב שהוא יהיה חיזוק נהדר, אבל על המגרש, כרגיל, יש רק קריטריון אחד שנחשב. חובת ההוכחה עליו ואני משוכנע שהוא יראה את האיכויות שלו מהר מאוד".

רוסלן ברסקי, בוראץ באניה לוקה. בוראץ באניה לוקה, אתר רשמי
הישראלי הראשון בליגה הבוסנית. רוסלן ברסקי עם הבעלים של בוראץ/אתר רשמי, בוראץ באניה לוקה

ברסקי, בוגר נבחרות הנוער של ישראל, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ויצא לשלל השאלות: בבני יהודה, מכבי יפו, הפועל ירושלים, בית"ר תל אביב רמלה והפועל חיפה. לקראת עונת 2018/19 חזר לסגל של מכבי תל אביב וחתם לארבע שנים נוספות, אבל אחרי שער אחד ב-31 הופעות הושאל שוב להפועל חיפה בנובמבר 2020. לאחר מכן שיחק גם בהפועל ירושלים ובעונה האחרונה במכבי בני ריינה והפועל חדרה.

הבכורה הרשמית של ברסקי אמורה להיות בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, כאשר קבוצתו תתארח בעוד כשלושה שבועות אצל אוסטריה וינה של דורון ליידנר, מתן בלטקסה וסילבה קאני. הליגה הבוסנית תצא לדרך ב-30 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully