וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעד נועז": רובי קין ברשימת "המינויים הכי אקראיים בכדורגל האנגלי"

אחרי המעבר של ג'רארד לסעודיה, ב"דיילי מייל" הכלילו את מאמן מכבי תל אביב ברשימה "ביזארית": "העיניים עליו". באירלנד ממשיכים לבקר: "רובי, איך אתה חי בשלום עם מה שקורה בג'נין?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

כיצד מתייחסים באנגליה למינויו של רובי קין למאמן מכבי תל אביב? אם לשפוט על פי הכתבה שפורסמה אתמול (שלישי) ב"דיילי מייל", נראה שבזלזול ובבוז.

בעקבות ההודעה על מינויו של סטיבן ג'רארד למאמן אל אטיפאק הסעודית, נזכרו באתר הפופולרי ברשימה של "מינויים רנדומליים" בכדורגל האנגלי, והכלילו בתוכה גם את המעבר של החלוץ האירי לאגדי לישראל, לצד קדנציות "הזויות" ו"ביזאריות" כמו זו של גארי נוויל בולנסיה, אדגר דווידס בברנט, ועוד מינויים מפתיעים נוספים שכולם התבררו כפיאסקו, והסתיימו תוך זמן קצר.

"למרות שהצעד של קין רנדומלי לחלוטין, הוא עדיין הצהיר שהוא מאושר לקחת על עצמו את האתגר", כתבו. "הרבה עיניים יהיו על קין בעונה הבאה. כולם ירצו לראות האם הוא מסוגל להגיע להישגים טובים יותר מחלק מקודמיו שלקחו החלטות נועזות כדי לאמן בחו"ל".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוכיח לאנגלים שטעו? רובי קין/ברני ארדוב

בינתיים המחאה הפרו-פלסטינית נגד רובי קין נמשכת. הפוליטיקאי הקיצוני כריס אנדרוז שנחשב למוביל המחאה, ממשיך בקמפיין הקורא לקין לחזור בו ולהתפטר מתפקידו במכבי תל אביב, "כדי למנוע מישראל לטייח את פשעי האפרטהייד שהיא מבצעת בפלסטינים".

אמש כתב אנדרוז על רקע מבצע "בית וגן" של כוחות צה"ל בג'נין: "בג'נין לא ישחקו יותר מדי כדורגל הלילה. איך רובי קין ממשיך לעבוד במכבי תל אביב בידיעה שישראל הורסת את בתיהם של אלפי פליטים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully