וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון מונה למאמן שחטאר דונייצק עד 2025

3.7.2023 / 13:02

אקס מכבי תל אביב זכה לקידום משמעותי אחרי שהצליח עם זוריה לוגנסק בליגה האוקראינית, ועבר לאלופה יחד עם ריימונד אטפלד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

פטריק ואן לוון ימשיך לאמן בליגה האוקראינית גם בעונה הבאה, אבל ישתדרג לקבוצה הרבה יותר גדולה: אקס מכבי תל אביב יחתום היום (שני) אצל האלופה שחטאר דונייצק שהגיעה לסיכום עם זוריה לוגנסק, בה ההולנדי החזיק בחוזה עד ה-30 ביוני 2025.

מדובר בקידום משמעותי עבור ואן לוון, שהרוויח אותו ביושר עם ההצלחה שלו בזוריה שאותה הוביל למקום השלישי באוקראינה בעונה האחרונה, הישג שזיכה אותו בתואר מאמן העונה. ואן לוון מכיר מצוין את שחטאר, שכן בין 2006 ל-2013 הוא ניהל את מחלקת הנוער במועדון. עוזרו ריימונד אטפלד, שעבד איתו במכבי תל אביב וכזכור הדריך גם את מכבי נתניה, ימשיך עמו לדונייצק. מאמן השוערים יהיה ההולנדי דניס חנטנאר, שגם הוא עבד במכבי תל אביב.

אדוארדו גררו, שנמכר על ידי הצהובים לזוריה באחרונה, אמור להישאר בלוגנסק ולא יעבור עם ואן לוון לשחטאר.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
משתדרג. ואן לוון/ברני ארדוב

שחטאר דונייצק החזירה לעצמה את תואר האליפות בעונה החולפת אחרי שפספסה אותו בשנתיים האחרונות, ומקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות כבר מובטח, כך שמבחינת ואן לוון זו הזדמנות בבמה הגדולה ביותר בכדורגל האירופי.

ההולנדי החל את הקריירה במחלקת הנוער של פיינורד, אחרי הקדנציה הראשונה בשחטאר הוא שימש כמנהל ספורטיבי בקייראט הקזחית וב-2016 הגיע למכבי תל אביב. ארבע שנים אחר כך הוא מונה למאמן זמני בקבוצה הבוגרת, אך בהמשך קיבל את התפקיד באופן קבוע והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה ובאלוף האלופים ב-2021. בתחילת העונה שלאחר מכן הוא פוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully