וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכר והחוזה שאפשר את המעבר: פרטים על עסקת מסי-אינטר מיאמי

בעלי קבוצתו החדשה של הכוכב הארגנטינאי חשף שהוא ירוויח בין 45 ל-55 מיליון יורו, בנוסף לאחוזים מהכנסות המועדון עד פרישתו. לאפורטה חזר: "ליאו רצה פחות לחץ"

"האוהד הטיפש בעולם": נסע 2,000 ק"מ כדי לראות את מסי במיאמי/מתוך הרשתות החברתיות

בעלי אינטר מיאמי חורחה מאס חשף פרטים על חוזהו של ליאונל מסי בריאיון שהעניק לעיתון הספרדי "אל פאיס". מאס, שמחזיק בבעלות יחד עם אחיו חוסה ועם דייויד בקהאם, גילה שמסי ירוויח שכר שנע בין 45 ל-55 מיליון יורו בעונה, ובנוסף יקבל אחוזים ממכירת חולצות שלו, ממינויים לשידורי ה-MLS ב-Apple TV ומהכנסות נוספות של המועדון עד לפרישתו.

עוד סיפר מאס בריאיון שהמגעים עם הכוכב הארגנטינאי החלו עוד ב-2019: "השקעתי בזה שלוש שנים, כולל שנה וחצי מאוד אינטנסיביות. היו הרבה שיחות עם חורחה מסי. בקהאם שוחח עם ליאו על ענייני כדורגל, כי הוא היה שחקן. בסוף מאי ראיתי את זה סגור, לא רציתי שהוא ירגיש בלחץ. החוזה עם Apple היה מאוד חשוב לסגירת העסקה".

על ההחתמה של סרג'יו בוסקטס וחיזוק עתידי שעשוי להגיע, הוסיף מאס: "עבורנו היה חיוני להקיף את מסי בשחקנים ברמתו. דיברנו עם בוסי במשך כשנה. עם ג'ורדי אלבה היו שיחות". עוד ציין כי אינטר מיאמי צפויה להחתים שניים-שלושה שחקנים נוספים.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי בחימום. Julian Finney, GettyImages
אינטר מיאמי חיזרה אחריו זמן רב. מסי/GettyImages, Julian Finney

עוד על ליאו מסי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בתוך כך, נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה התייחס שוב להחלטה של מסי בריאיון שפורסם היום ב-"La Vanguardia", וחזר על הדברים שנכתבו בהודעת התגובה של המועדון הקטלאני למעברו של קפטן נבחרת ארגנטינה אל הליגה האמריקאית: "חורחה מסי אמר לי שליאו עבר שנה מאוד קשה בפריז ורצה פחות לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully