וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיכב בבכורה: צפו בליאו מסי מופיע לראשונה כשחקן טלוויזיה

אלוף העולם הארגנטינאי השתתף בפרק שפתח את העונה השנייה של הסדרה "לוס פרוטקטורס" והצליח להרשים גם על המסך: "הפתיע את כולנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

ימים אינטנסיביים עוברים על ליאונל מסי בחופשה שלו בארגנטינה. אחרי חגיגות יום ההולדת ברוסאריו, ההשתתפות במשחק הפרישה של מקסי רודריגס ואז גם במשחק ההוקרה לחואן רומן ריקלמה בבואנוס איירס, שודרה סוף כל סוף הופעת הבכורה הטלוויזיונית שלו.

קפטן נבחרת ארגנטינה, שלפני קצת יותר מחצי שנה הניף את הגביע העולמי בקטאר ולאחרונה עבר מפריז סן ז'רמן לאינטר מיאמי, הופיע בפרק הראשון של העונה השנייה של הסדרה "לוס פרוטקטורס" (המגנים) לצד גוסטבו ברמודס המוכר היטב לקהל הישראלי מטלנובלות רבות בשנות ה-90' וכן אדריאן סואר (גדול הקומיקאים בארגנטינה) ואנדרס פארה.

פארה הקולומביאני, ששיחק את פאבלו אסקובר בסדרה "אל פטרון דל מאל", שיבח את מסי על הופעתו עוד במהלך הצילומים בשנה שעברה: "הוא הפתיע את כולנו. לא רק באיכויות שלו כאדם אלא גם כשחקן טלוויזיה".

קטע מהסצינה של מסי

בסצינה בת חמש דקות שצולמה כאמור בקיץ שעבר, השלושה מגלמים סוכני שחקנים מסובכים כלכלית שנפגשים בפריז עם מסי (בתפקיד עצמו כמובן) ומספרים לו על פרויקט שלהם לתמיכה בכדורגלנים צעירים שנמצאים במחלקות נוער של מועדונים באירופה, אבל אחד מהם מציק לו עם בקשות ותמונות מהרגע שהגיע ומציע לו עסקה אחרת לגמרי, מתוך רצון להחתים אותו כדי להינצל מפשיטת רגל.

מסי מופתע ולאחר החלפת מבטים גם מאיים על הנציג: "אתה מציע לי עסקים כאן? זה לא מה שסיפרו לי. אני הבנתי שרציתם לדבר איתי על פרויקט לנערים. אני לא עושה את זה בשביל העסקים". הניסיון להפיג את המתח באמצעות הרמת כוסית עוזר במקצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully