וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים מצמררת, ושלושער: חגיגת יום ההולדת של מסי עם ניואלס

הפרעוש ציין את יום הולדתו ה-36 במשחק הוקרה למקסי רודריגס, וגנב את ההצגה ברוסאריו: "לחגוג כאן כאלוף עולם זה הכי מיוחד שיש". צפו בסרטונים מהערב המרגש

השער של ליאונל מסי מול אוסטרליה/ספורט1

לילה מרגש לליאו מסי. הכוכב הארגטינאי ציין את יום הולדתו ה-36 הלילה (בין שבת לראשון) עם הופעה נדירה באצטדיון של ניואלס אולד בויס, הקבוצה בה עשה את צעדיו הראשונים בכדורגל. הפרעוש השתתף במפתיע במשחק ראווה לרגל פרישתו של מקסי רודריגס הוותיק שהפגיש בין כוכבי נבחרת ארגנטינה לאורך השנים לבין כוכבי ניואלס.

זמן קצר לפני תחילת המשחק, עדיין לא היה ברור אם מסי יגיע כמתוכנן אולם הוא הגיע בדקה ה-90 כשנעלי המשחק בידיו, ונכנס לחדר ההלבשה לקול תשואות השחקנים. לאחר מכן הוא קיבל כבוד של מלכים ברוסאריו, כשהאצטדיון כולו שר לכבוד יום הולדתו והעניק לו קבלת פנים מרגשת ומצמררת.

"עבר הרבה מאוד זמן מאז הפעם האחרונה שחגגתי יום הולדת ברוסאריו עם המשפחה והחברים הקרובים שלי. זו הפעם הראשונה שאני חוגג יום הולדת כאלוף עולם, וזה הופך את זה לעוד יותר מיוחד", אמר מסי במהלך הערב.

במשחק עצמו מסי כבש שלושער נהדר במחצית הראשונה, ועזר לקבוצת הכוכבים של נבחרת ארגנטינה לנצח. השער הראשון הגיע בבעיטה חופשית לחיבורים בדקה השלישית. בדקה ה-36 מסי כבש את השני שלו במשחק, עם צ'יפ יפה מעל השוער, והשער השלישי הגיע בדקה ה-43, עם הקפצה באוויר ו-וולה לרשת.

צפו בשערים של מסי

המשחק הסתיים ב-5:7 לזכות כוכבי ארגנטינה. מסי נראה נרגש בסיום, ואמר: "זה מרגיש כמו חלום שלא נפסק. מרגש ומיוחד להיות אלוף עולם. זו הפנטזיה של כל כדורגלן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully