וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 נגד אשדוד: "אולי באוגוסט נהיה עם התקפה חדשה"

3.7.2023 / 6:31

בית"ר ירושלים יוצאת בשלישי למחנה האימונים עם הרבה מאוד סימני שאלה סביב הסגל, ובראשם שלישיית ההתקפה: שועה, אספרייה וניקולאסקו. גיל כהן מועמד להצטרף. יובל אשכנזי כבש במשחק האימון נגד אשדוד

תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 2:1/ספורט1

בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) משחק אימון באשדוד, שהסתיים בתוצאה 1:1. יובל אשכנזי כבש למחזיקת הגביע. מחר היא צפויה להמריא למחנה האימונים בסגל דליל יחסית. לא מעט שחקנים עדיין אינם מוכנים פיזית למשחק, כמו אוראל דגני, אופיר קריאף ויון ניקולאסקו, ויוסי אבוקסיס נדרש לאלתר היום הרכב ללא בלמים טבעיים. כעת אמור יוסי אבוקסיס לקבל החלטה סופית בנוגע למקס מאירוביץ'.

עוד שחקן שלא שותף במשחק האימון הוא דנילו אספרייה, שלא מעוניין להישאר ומבהיר זאת מדי יום לאנשי המועדון. בבית"ר משוכנעים כי סגר את תנאיו בבולגריה על אף הכחשותיו, אך לא מתכוונים לשחררו ללא תמורה הולמת.

שחקני בית"ר ירושלים ירדן שועה, גריגורי מורוזוב, יון ניקולאסקו חוגגים. מאור אלקסלסי
יישאר? מי יודע. שועה/מאור אלקסלסי

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
מחכה לתשובות. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

אבישי כהן עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות שיבחנו אם יוכל להצטרף למחנה, אך בשלב זה בבית"ר לא ימהרו להחתימו עד אשר עמית כהן יעזוב, והשחקן יצטרך להחליט אם להמתין או לעבור לקבוצה אחרות.

סימני השאלה לגבי כל החלק הקדמי יוצרים סיטואציה לא פשוטה עבור יוסי אבוקסיס, כאשר כרגע אומרים במועדון כי "צריך להמתין שיקרו דברים, לא ברור מה עם אספרייה, לא ברור אם ניקולאסקו יימכר או שתהיה עסקה על שועה, לא ברור מי יישאר, יכול להיות מצב שבאוגוסט תהיה שלישייה קדמית חדשה לגמרי וזה לא פשוט, גם למצוא שחקנים טובים וגם לחבר אותם".

בנוגע לגידי קאניוק, הקשר יגיע רק אם הפועל חיפה תפצה אותו במרבית שכרו, מה שלא צפוי לקרות בקרוב. בבית"ר מחפשים בלם זר, הגישו מספר הצעות אך עדיין לא הצליחו להחתים שחקן לעמדה זאת.

איתן טיבי רחוק מהקבוצה בעקבות דרישתו לחוזה לשנתיים. שמו של שחקן הנבחרת הצעירה גיל כהן עלה כאופציה. ג'קי בן זקן דורש מעל מיליון יורו על הבלם, סכום אותו בית"ר לא תשלם, אך במסגרת העיסקאות שעושים בן זקן וברק אברמוב, לא יפתיע אם השניים ימצאו פתרון שישאיר לבן זקן אחוזים משמעותיים בכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully