וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי כהן ערך בדיקות רפואיות, עמית כהן ודלויה לא ייצאו למחנה

2.7.2023 / 14:44

המגן עשוי לחתום ולהצטרף למחנה האימונים שייפתח ביום שלישי, אבל בתנאי שהמגן שלא בתוכניות יתיר את חוזהו. גם השוער לא בתוכניות ולא ימריא

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

בית"ר ירושלים הודיעה היום (ראשון) כי בעקבות צירופם של בן ביטון וטימו מוזי, והרצון לרענן את סגל הקבוצה, הוחלט כי המגן עמית כהן לא ייצא למחנה, כמו גם השוער נתנאל דלויה.

בית"ר מנסה לרענן את הסגל בקיץ, כשכרגע עדיין לא ברור אם דור מיכה יגיע מאחר שיש פערים עם קבוצתו הפועל באר שבע על החלק בשכר שבית"ר תשלם, וגם גורלו של דנילו אספרייה טרס נסגר רשמית, על רקע רצונו לעזוב. גם עתידו של המגן אבישי כהן בשלב זה לא ברור - היום הוא ערך בדיקות רפואיות עם שחקני הקבוצה והוא נערך לאפשרות שייצא למחנה האימונים מחרתיים, אבל הוא יחתום על חוזה חדש בתנאי שעמית כהן יתיר את חוזהו.

עד עתה בית"ר צירפה את טימו מוזי, בן ביטון ויובל אשכנזי, ולאחרונה בישרה לאוהדיה על השארתם של אוראל דגני ואופיר קריאף אחרי מו"מ ארוך.

שוער בית"ר ירושלים נתנאל דלויה. דני מרון
בשורה מאכזבת. דלויה/דני מרון

לגבי יון ניקולאסקו והדיווחים על טרבזונספור, בבית"ר עד כה לא התקבלה רשמית לרכוש את השחקן, ונציגיו דיברו על הצעות בסכומים שנעים סביב 600 אלף יורו. מדובר בסכום נמוך מדי עבור בית"ר, שדורשת בשלב זה כשני מיליון יורו תמורתו.

בנוגע לנבחנים, בבית"ר יקבלו החלטות סופיות רק לאחר משחק האימון באשדוד ביום שני. המשחק יהיה מכריע בעיקר בנוגע לעתידו של החלוץ היהודי-רוסי מקסים מאירוביץ' לקראת היציאה למחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully