וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילו אספרייה סגר בצסק"א סופיה? "הגענו להסכמות עם בית"ר"

29.6.2023 / 12:00

בבולגריה טוענים שהמועדונים סיכמו על תנאי מכירתו של שחקן הכנף, שמצידו מכחיש. בבית"ר מבהירים: ההצעות על ניקולאסקו נמוכות

בבולגריה טוענים: דנילו אספרייה סגר בצסק"א סופיה, וצפוי להצטרף לקבוצה. שחקן הכנף הקולומביאני הבהיר לבית"ר שהוא לא מעוניין להמשיך במועדון למרות שהוא חתום על חוזה לעונה נוספת, וכעת טוענים בבולגריה שהירושלמים כבר סיכמו את תנאי ההעברה ויפוצו בסכום נכבד.

אספרייה, כך טוענים, יחתום לשנתיים בשורות הקבוצה. גורם בצסק"א סופיה אמר לתקשורת הבולגרית: "אכן הגענו לסיכום עם בית"ר על רכישתו של אספרייה. הוא חתם בקבוצה לשנתיים ויצטרף מיידית". השחקן מצידו מכחיש את הדברים ומתעקש שהוא לא מנהל משא ומתן עם אף קבוצה כרגע.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בדרך לבולגריה? אספרייה/מאור אלקסלסי

הצמד שכבש יון ניקולאסקו נגד נבחרת פולין הגביר את ההתעניינות בו בשוק ההעברות. לפי דיווח בטורקיה, טרבזונספור מתעניינת בחלוץ המולדבי, אבל בבית"ר ירושלים במדיה השחקן חתום לעונה נוספת, מבהירים שמכירתו עדיין רחוקה.

במועדון סיפרו כי עד כה לא התקבלה רשמית לרכוש את השחקן, ונציגי השחקן דיברו על הצעות בסכומים שנעים סביב 600 אלף יורו. מדובר בסכום נמוך מדי עבור בית"ר, שדורשת בשלב זה כשני מיליון יורו תמורתו.

יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
המעבר עדיין רחוק. ניקולאסקו/מאור אלקסלסי

בנוסף, בית"ר עשויה לחדש את השיחות עם אבישי כהן בניסיון להשאירו במועדון בחוזה חדש. אם זה יקרה, כהן שכבר נראה בדרך החוצה מהמועדון, יתחרה עם בן ביטון על עמדת המגן הימני הפותח. אדי גוטליב קיבל הצעה מבית"ר, אך עדיין לא השיב עליה.

בנוגע לנבחנים, בבית"ר יקבלו החלטות סופיות רק לאחר משחק האימון באשדוד ביום שני. המשחק יהיה מכריע בעיקר בנוגע לעתידו של החלוץ היהודי-רוסי מקסים מאירוביץ' לקראת היציאה למחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully