וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלארק רוברטסון בריאיון: "ההצעה ממ.ס. אשדוד הייתה טובה מדי"

הסקוטי הראשון אי פעם בכדורגל הישראלי בריאיון במולדתו: "ידעתי שאם לא אעשה זאת עכשיו, לעולם לא אשחק מחוץ לבריטניה. אבא של אופיר מרציאנו אסף אותי משדה התעופה"

תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 2:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד המתחדשת תחת אלי לוי תערוך הבוקר (שני, 10:00) משחק הכנה ראשון לקראת עונת 2023/24 כאשר תתמודד מול בית"ר ירושלים, ויהיה זה גם המשחק הראשון בישראל עבור הבלם קלארק רוברטסון - השחקן הסקוטי הראשון אי פעם בכדורגל הישראלי.

רוברטסון בן ה-29 נולד באברדין וגדל בקבוצה הבכירה של העיר, בשורותיה שיחק שש שנים עד שעבר לבלקפול האנגלית ב-2015, עזב לרות'רהאם ב-2018 ובשנתיים האחרונות שיחק בפורטסמות'. בריאיון ל"מייל און סאנדיי" הוא סיפר על ההחלטה לעזוב את בריטניה לראשונה, ועוד להגיע לליגת העל הישראלית.

קלארק רוברטסון מ.ס. אשדוד. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
הסקוטי הראשון בישראל. רוברטסון/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

"אני בן 29 וידעתי שאם לא אעשה את זה עכשיו, זה לא יקרה בעולם", סיפר רוברטסון על ההחלטה לעבור לישראל, "היו הצעות מסקוטלנד ומהליגה האנגלית הראשונה (השלישית בטיבה), אבל חיכתי להצעה מסקרנת מעבר לים, לא באמת דיברתי עם קבוצות בבריטניה. עשיתי מחקר על ישראל לפני כמה שנים וכעת שוב חקרתי על ישראל, הליגה שלה והתרבות במדינה. הכל בישראל עניין אותי ואחרי זה צפיתי במשחקים מהליגה ושוחחתי עם מספר קבוצות. אשדוד פנתה אליי ביום ראשון וביום רביעי אחרי שלושה ימים כבר חתמתי. זו הייתה הצעה טובה מדי כדי לסרב".

כשנשאל רוברטסון למה הוא מצפה בישראל, השיב: "אני חושב שאהנה מאוד בישראל, חם שם לכל אורך השנה וזה מזג אוויר שונה מאוד ממה שאני רגיל אליו. זה מעבר שמרגיש לי טוב וזה היה הרגע הנכון לעשות זאת בקריירה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קלארק רוברטסון במדי פורטסמות'. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
"הכל בישראל עניין אותי". רוברטסון/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

הבלם גם נשאל על היותו הסקוטי הראשון בישראל: "זה דווקא מגניב, לדעתי. ניק בלקמן שיחק במכבי תל אביב, יש לו משפחה יהודית והוא היה מאוד חיובי במה שהוא אמר על הליגה ועל ישראל. גם יש את ניר ביטון שמשחק במכבי תל אביב והשוער אופיר מרציאנו שיחק באשדוד - אבא שלו עובד של המועדון ואסף אותי משדה התעופה, אז כן יש קשר בין הליגה בישראל לזו בסקוטלנד".

לסיום אמר על השבועות הראשונים: "עם המאמן אלי לוי שוחחתי בהתחלה דרך 'זום' והוא סיפר לי על התוכניות שלו והיה מאוד חיובי, אני אמור לשחק כבלם השמאלי ברביעיית הגנה. הוא מדבר באימונים בעברית ואחר כך עובר לאנגלית בשבילי ועבור השחקנים הזרים האחרים בקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully