וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקוטי הראשון בישראל: קלארק רוברטסון חתם במ.ס. אשדוד

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 20:54

הבלם בן ה-29 מגיע לישראל מפורטסמות' האנגלית וינסה להיכנס לנעליים של ננאד צבטקוביץ': "אני מגיע במטרה לעזור לקבוצה עם הניסיון שצברתי לאורך השנים"

עכשיו זה רשמי: קלארק רוברטסון, הבלם הסקוטי בן ה-29 חתם היום (רביעי) לעונה אחת בשורות מ.ס. אשדוד וייכנס לנעליים גדולות שהותיר ננאד צבטקוביץ'.

הבלם בן ה-29 המתנשא לגובה של 1.88, שיכול לשחק גם בעמדת המגן השמאלי, מגיע מפורטסמות' האנגלית, בה שימש כקפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות. לפני כן שיחק בבלקפול מליג 1, רות'רהאם יונייטד מהצ'מפיונשיפ, והקבוצה בה גדל - אברדין, מהליגה הסקוטית הבכירה.

קלארק רוברטסון מ.ס. אשדוד. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
מאנגליה לישראל. קלארק רוברטסון/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

הבלם המנוסה, שירוויח כ-150 אלף יורו לעונה באשדוד, ערך בסה"כ 330 הופעות באנגליה ובסקוטלנד, ובנוסף ליכולות ההגנתיות רוברטסון כבש במהלך הקריירה 13 שערים ובישל 13 נוספים.

רוברטסון, שיהיה הסקוטי הראשון אי פעם בישראל, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח ונרגש להגיע לישראל ולחתום במ.ס אשדוד. אני מגיע במטרה לעזור לקבוצה עם הניסיון שצברתי לאורך השנים. מצפה ומחכה כבר לאימון הפתיחה לפגוש את החברים שלי לחדר הלבשה".

רוברטסון, שהיה במו"מ עם הפועל ירושלים לפני שנתיים, החליט בגיל 29 שהוא רוצה לצאת מהאי הבריטי ולשחק בליגה ובמדינה אחרת והיתה לו הצעה מהודו. מי ששיכנע את רוברטסון להגיע לישראל הם ניק בלקמן ורוברט ארנשואו, חבריו הטובים, ששיחקו כזכור במכבי תל אביב ועזבו את ישראל עם רושם טוב על המדינה ורמת הכדורגל כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully