וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.7: מנצ'סטר סיטי תרכוש את גברדיול עבור 86 מיליון ליש"ט

אלופת אירופה קרובה סיכום על רכישת הבלם הקרואטי מלייפציג בעסקת ענק שתהפוך אותו לשחקן ההגנה היקר בכל הזמנים. פטריק ויירה חוזר לצרפת כמאמן שטרסבורג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.7/ספורט1

העברות

* ליברפול הודיעה על החתמתו של דומיניק סובוסלאי עד 2028. לידיעה המלאה

* פטריק ויירה חוזר לאמן. כשלושה חודשים אחרי שפוטר מקריסטל פאלאס האנגלית, בגיל 47 הוא חוזר לליגה הצרפתית והפעם כמאמנה של שטרסבורג.

* אחרי שדווח כי ימונה למאמן נבחרת ערב הסעודית, ז'ורז'ה ז'סוס חתם דווקא באל הילאל מהליגה המקומית. הפורטוגלי הוותיק שב לקבוצה שבה עבד בין 2018 ל-2019, וכעת הוא יאמן את קאלידו קוליבאלי ורובן נבס שהצטרפו הקיץ.

* החלוץ בן ה-33 וידאר קיארטנסון, אקס מכבי תל אביב, חתם בצסק"א 1948 סופיה, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי בבולגריה. בעונה החולפת האיסלנדי שיחק באטרומיטוס והבקיע חמישה שערים ב-26 מחזורים בליגה היוונית.

הקשר דומיניק סובוסלאי חותם בליברפול. ליברפול, אתר רשמי
ליברפול מציגה את דומיניק סובוסלאי/אתר רשמי, ליברפול
ג'וסטין ביילו שוער פיינורד בחימום. מאור אלקסלסי
מאלופת הולנד לאולד טראפורד? ביילו/מאור אלקסלסי

שמועות

* לייפציג בדרך לעסקת ענק נוספת: אחרי שמכרה את סובוסלאי, לפי העיתונאי פול ג'ויס מ"הטיימס", היא קרובה למכור את הבלם הקרואטי יושקו גברדיול למנצ'סטר סיטי עבור 86 מיליון ליש"ט ובכך הוא יהפוך לשחקן ההגנה היקר בכל הזמנים, יעקוף את הארי מגוויר שנרכש עבור 87 מיליון יורו - הבדל של יותר מ-10 מיליון יורו בין העסקאות.

* מנצ'סטר יונייטד סירבה להצעתה של בורוסיה דורטמונד להשיב אליה את ג'יידון סאנצ'ו בהשאלה לעונה הקרובה. עם זאת, עבור המחיר הנכון מבחינתם יסכימו השדים האדומים למכור את השחקן.

* מגבלות הפייר פליי עלולות למנוע ממנצ'סטר יונייטד להוציא 60 מיליון פאונד על שוער אינטר אנדרה אונאנה, וכתחלופה זולה יותר סימנו את שוער פיינורד ג'וסטין ביילו.

* ב"דיילי סטאר" דווח כי ברנרדו סילבה קיבל הצעה לעבור לליגה הסעודית תמורת שכר שבועי של 800 אלף פאונד. כמו כן, ההצעה למנצ'סטר סיטי היא בסך 70 מיליון פאונד.

* מאוריסיו פוצ'טינו מעוניין להנחית את דושאן ולאחוביץ' בצ'לסי. יובנטוס תהיה מוכנה למכור, אך לפי ה"קוריירה דלו ספורט" תסכים רק אם ההצעה תעמוד על לפחות 70 מיליון יורו.

* ב"קאדנה סר" הספרדי דווח כי ריאל מדריד מאמינה ש"הצעת ענק" מערב הסעודית עומדת להגיע עבור פרלאן מנדי. המגן הצרפתי שהתמודד עם פציעות רבות בעונה החולפת עוד נמצא בתכניות של קרלו אנצ'לוטי לעונה הקרובה, אך עם הגעת ההצעה פני הדברים עשויים להשתנות.

* המועמד המוביל לרשת את מנדי בעמדת המגן השמאלי, אם וכאשר, הוא אלפונסו דייויס. לפי ה"אס" הקנדי מחזיק כבר תקופה ארוכה בהצעה להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן שמסתיים ב-2025, אך הוא משתהה ובגרמניה חוששים שריאל מדריד תנסה לפתות אותו. בספרד יודעים שיהיה קשה להנחית את השחקן כבר הקיץ, אך סוכנו של דייויס הבהיר בינתיים כי בצל החודשים הסוערים שעברו על באיירן מינכן, הוא לא ימהר לחתום על חוזה חדש.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה. גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
הצעת ענק מערב הסעודית. ברנרדו סילבה/רויטרס

* יובנטוס בחרה בשחקנה של ססואולו ונבחרת איטליה, דומניקו ברארדי, להיות היורש של אנחל די מריה. כעת הגברת הזקנה תפעל להחתימו.

* ג'סיק אנגנקאם, שהחמיץ פנדל מול דניאל פרץ והנבחרת הצעירה בשלב הבתים במדי גרמניה, מבוקש בבונדסליגה. השחקן בן ה-22 שירד ליגה עם הרטה ברלין כבר סירב ליריבה העירונית אוניון ברלין שתשחק בליגת האלופות, וכעת מעבר לאיינטרכט פרנקפורט על הפרק.

* פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי ור.ב. לייפציג מעוניינות בחלוץ ליון בראדלי בארקולה, אך המועדון אינו מתכוון למכור הקיץ את חלוץ נבחרת צרפת הצעירה.

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים כי ברנטפורד קרובה להחתים את ניית'ן קולינס, בלמה של וולבס תמורת 23 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully