וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי היורוליג עוברים ל-NBA: וזנקוב בסקרמנטו, מיצ'יץ' באוקלהומה

ה-MVP יעזוב את אולימפיאקוס עבור 20 מיליון דולר לשלוש השנים הבאות והבטחה לתפקיד משמעותי בקינגס, הגארד של אנאדולו מצטרף לת'אנדר עבור 23.5 מיליון דולר עד 2026

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

ה-MVP של היורוליג עובר ל-NBA, והוא לא היחיד. סשה וזנקוב, כוכב אולימפיאקוס, סיכם על מעברו לסקרמנטו קינגס בחוזה לשלוש השנים הבאות שבמהלכן ישתכר כ-20 מיליון דולר. בנוסף, וסיליה מיצ'יץ' נפרד מאנאדולו אפס ועובר לאוקלהומה סיטי ת'אנדר תמורת 23.5 מיליון דולר, גם כן בחוזה לשלוש שנים.

אולימפיאקוס קיוותה להשאיר את וזנקוב, השחקן המצטיין של עונת היורוליג החולפת ועל פי הפרסומים הציעה לו קרוב ל-4.5 מיליון דולר לעונה, אבל סקרמנטו הבטיחה לפורוורד של נבחרת בולגריה תפקיד מרכזי בקבוצה בנוסף לשכר שמשמעותית גבוה יותר. סוכניו של השחקן אישרו ל-ESPN את מעברו לקינגס.

סשה וזנקוב, אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בעונה הבאה בסקרמנטו. וזנקוב/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

עוד בנושא: ים של עסקאות ב-NBA

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

וזנקוב בן ה-27 רשם עונת שיא עם ממוצעי יורוליג מרשימים מאוד של 17.6 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק. וזנקוב סחף את אולימפיאקוס עד לגמר היורוליג, שם היא הפסידה בצורה אכזרית 79:78 לריאל מדריד, למרות משחק אדיר של וזנקוב שתפר 29 נקודות (9 מ-13 מהשדה) ולקח 9 כדורים חוזרים.

באשר למיצ'יץ', הסרבי בן ה-29 שזכה בתואר ה-MVP של היורוליג ב-2021 ולזכותו גם שתי זכיות במפעל, לפי הכתב אדריאן ווז'נרובסקי באוקלהומה בונים על חכמת המשחק שלו שתשדרג את הקבוצה. כידוע, הוא נבחר בדראפט על ידי פילדלפיה ב-2014 והזכויות עליו עברו לאוקלהומה ב-2020 - כעת הוא יזכה להזדמנות בליגה הטובה בעולם. בעונה החולפת ביורוליג העמיד ממוצע של 16 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-3.2 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully