וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתף פעולה עם ג'ורג' וקוואי? "הארדן דוחף למעבר ל-ל.א קליפרס"

אחרי שמימש את אופציית השחקן שלו, כוכב פילדלפיה "זועם על ההתנהלות שלה" ורוצה לעבור ללוס אנג'לס. גם מיאמי ומילווקי בתמונה

שוק השחקנים החופשיים ייצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת והשם הכי מעניין בו כרגע הוא ג'יימס הארדן. הסופרסטאר של פילדלפיה מימש את אופציית היציאה מחוזהו על סך 35.6 מ' דולר וכרגע הוא מחפש קבוצה חדשה.

ב"אתלטיק" מדווחים ש"הארדן כועס מאוד על ההתנהלות של פילדלפיה ושיש אופטימיות גדולה במחנה שלו לגבי מעבר ללוס אנג'לס קליפרס". על פי הדיווח פול ג'ורג' וקוואי לאונרד הכוכבים הגדולים של הקליפרס תומכים בטרייד הזה, אך השאלה היא מה הקליפרס יכולים להעביר לפילדלפיה בתמורה, כאשר סביר להניח שטרייד שכזה יכלול בחירות סיבוב ראשון בדראפט ושחקנים כמו מרכוס מוריס, נורמן פאוול וטרנס מאן.

ג'יימס הארדן ג'יילן בראון. רויטרס
הקליפרס בעקבותיו, גם מיאמי הביעה עניין. ג'יימס הארדן/רויטרס

הארדן, שיהיה בן 34 באוגוסט, רשם ממוצעים של 21 נקודות, 10.7 אסיסטים ו-6.1 ריבאונדים למשחק בפילדלפיה בעונה החולפת. הוא רשם הופעה עשירית רצופה באולסטאר אבל גם סבל מלא מעט פציעות וסימן השאלה הגדול יהיה סביב כשירותו של הארדן, שעשוי לשחק עם שני כוכבים פציעים נוספים כמו ג'ורג' וקוואי.

כמובן שהקליפרס לא המועמדים היחידים ללכת על הארדן, כאשר בארה"ב טוענים כי יש דיבור חזק גם על מיאמי סגנית האלופה, כשאפילו מילווקי של יאניס אנטטוקומפו הוזכרה כמועמדת לקלוט את המזוקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully