וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הראשון של רובי קין: איבן מאסון חתם במכבי תל אביב

2.7.2023 / 19:05

המגן הימני של סנט אטיין הצטרף בהשאלה לעונה ללא תמורה וישתכר 350 אלף יורו, מולו כבר הושג סיכום על חוזה לשלוש שנים נוספות אם האופציה לרכוש אותו תמומש: "הגעתי לכאן על מנת לזכות בתארים. מחכה לשחק באצטדיון בלומפילד המפורסם באווירה שלו"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

מכבי תל אביב ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה. אחרי החתמתו של רועי משפתי בתחילת הפגרה ומינויו של רובי קין למאמן הקבוצה בשבוע שעבר, היום (ראשון) הודיע המועדון על צירופו של המגן הימני איבן מאסון, שלמעשה הופך לרכש הראשון בעידן קובי קין. סוכן השחקנים בועז גורן היה אמון על העסקה, ביחד עם הסוכנים הזרים פרד ריסנס ועוזרו ג'אן בושרד.

מאסון בן ה-24 נחת בישראל במהלך הלילה ועבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, בסיומן חתם על חוזה לעונה הקרובה בשכר של 350 אלף יורו. מאסון הושאל למכבי תל אביב בחינם ובינו ובין המועדון כבר קיים סיכום שאם תתקבל ההחלטה לרכוש אותו במיליון יורו, בהתאם לאופציה שיש למכבי תל אביב כחלק מהסכם שאילתו מסנט אטיין, הוא יחתום על חוזה חדש לשלוש שנים.

"אני מאוד מתרגש להצטרף למכבי תל אביב", אמר מאסון לאתר הרשמי של הצהובים. "תמיד שמעתי דברים טובים על ישראל והעיר תל אביב. הגעתי לכאן על מנת לזכות בתארים. אני כבר מחכה להתחיל לעבוד עם חברי החדשים לקבוצה ולשחק לעיני אוהדי מכבי באיצטדיון המפורסם באווירה שלו".

בהשראת הטור דה פראנס: כך הוצג מאסון במכבי ת"א

מגן מכבי תל אביב איבן מאסון עם סוכניו בועז גורן, פרד ריסנס וג'אן בושרד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאסון וסוכניו לאחר החתימה במכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "אנו שמחים שהצלחנו להחתים את איבן - יש לו בדיוק את הפרופיל של מגן הגנתי אותו חיפשנו. אנו מחכים כבר לראות אותו בצהוב בשבועות הקרובים ולראות אותו תורם את חלקו בעונה הקרובה. ברוך הבא, איבן".

איבן מאסון, מגן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרכש השני של מכבי ת"א, הראשון מאז מינוי קין. מאסון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בעונה החולפת הושאל לפריז FC מליגת המשנה בצרפת, שם כבש שלושה שערים ובישל שלושה נוספים. מאסון החל את דרכו המקצוענית בסנט אטיין בינואר 2020, כשבשנתיים הראשונות שלו ערך 30 הופעות בליגה, מתוכן 27 היו בהרכב הפותח. בעונה האחרונה הושאל בדצמבר לפריז FC, ובעיקר התפרסם כשבנובמבר 2021 תיקבל את ניימאר בצורה קשה והשבית אותו לתקופה ארוכה במשחק ליגה נגד פריז סן ז'רמן.

כידוע, מאסון מגיע לעמדה שבעונה שעברה איישו אנדרה ז'ראלדש ששוחרר וחזר לפורטוגל ומאור קנדיל שגם כן סיים חוזה, שוחרר וחתם במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully