וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין מונה למאמנה החדש של מכבי תל אביב

26.6.2023 / 12:03

חלוץ העבר האגדי מגיע לקרית שלום. האירי יחליף את אייטור קראנקה שפוטר וישמש כמאמן ראשי לראשונה בקריירה: "אני מאושר לקחת על עצמי את האתגר". גולדהאר: "רובי מביא איתו את המנטליות, האופי, האנרגיה והפוקוס של ווינר"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

רובי קין מונה היום למאמן מכבי תל אביב והוא יחליף בתפקיד את אייטור קראנקה שפוטר בתחילת השבוע. חלוץ העבר האגדי שחווה קריירת משחק מפוארת, ישמש כמאמן ראשי לראשונה בחייו אחרי שחתם לשנתיים. הג'וב האחרון של קין בן ה-42 היה כעוזרו של סם אלרדייס בלידס יונייטד בארבעת המחזורים האחרונים של העונה בפרמיירליג. לפני כן הוא שימש כעוזרו של ג'ונתן וודגייט במידלסברו וכעוזרו של מיק מקארתי בנבחרת אירלנד.

קין אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לאחר החתימה: "אני מאושר לקחת על עצמי אתגר זה במכבי. הצוות שלי ואני כבר מצפים להתחיל בעבודה ואנו בטוחים ביכולת שלנו לעשות מה שנחוץ להכין את הקבוצה לעונה הקרובה".

הבעלים מיץ' גולדהאר הוסיף: "רובי מביא איתו את המנטליות, האופי, האנרגיה והפוקוס של ווינר, תכונות אותן הפגין בכל מקום בו שיחק. מאפיינים אלה בשילוב עם השאיפות להצליח כמאמן תואמים את המטרות שלנו במכבי".

עוזר מאמן לידס יונייטד, רובי קין. Alex Livesey, GettyImages
אתגר גדול. קין/GettyImages, Alex Livesey

קין חווה קריירת משחק מפוארת במהלכה שולמו עליו דמי העברה בגובה של 103 מיליון יורו. הוא התחיל את הקריירה בוולבס, פרח בקובנטרי ובקיץ 2000 נמכר ממנה לאינטר, אבל לא התאקלם באיטליה. בהמשך נמכר ללידס וב-2002 עבר לטוטנהאם שבמדיה שיחק 6 שנים.

ליברפול רכשה את קין מטוטנהאם תמורת כ-24 מיליון יורו בקיץ 2008, אבל אחרי כחצי שנה בלבד החלוץ חזר לווייט הארט ליין. בהמשך שיחק גם בסלטיק, ווסטהאם ולוס אנג'לס גלאקסי, ואת הקריירה סיים עם חצי עונה באתלטיקו קולקטה מהליגה ההודית.

קין הוא שיאן ההופעות ושיאן השערים בנבחרת אירלנד עם 146 ו-68 בהתאמה. בפרמיירליג צבר 349 הופעות וכבש 125 שערים ובארון התארים שלו נמצאות שלוש אליפויות MLS וזכייה בגביע הליגה האנגלי עם טוטנהאם (2008).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully