וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף נשאר לעוד שנתיים בבית"ר ירושלים, טימו מוזי חתם

29.6.2023 / 17:54

אחרי השארתו של אוראל דגני, גם הקפטן חתם: "לא היה לי ספק שאמשיך". המגן/קשר בן ה-21 ששיחק בקרית שמונה קיבל חוזה לשלוש שנים, בית"ר תשלם 200 אלף ש"ח למכבי חיפה

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

אופיר קריאף ממשיך בבית"ר ירושלים לשנתיים נוספות, לאחר שכל התנאים הכספיים נסגרו היום (חמישי). הקפטן מצטרף לאוראל דגני שחתם אתמול, כאשר אט אט בבית"ר מתחילים לחבר את הסגל לעונה הבאה. "אני שמח להמשיך במקום שמזמן הפך לי לבית", אמר קריאף לאתר הרשמי של המועדון. "גדלתי במקום הזה ולא היה לי ספק שאמשיך בצהוב ושחור. מחכה לאתגרים העומדים בפנינו. בהזדמנות זו מודה לאוהדים על כל התמיכה והאהבה, כבר מחכה לפגוש אתכם שוב. יאללה בית"ר!".

קריאף בן ה-32 גדל במחלקת הנוער של המועדון, עלה לקבוצה הבוגרת בקיץ 2011 ושיחק במדיה ארבע עונות, לפני שעבר למכבי חיפה. לאחר מכן שיחק גם בעירוני קרית שמונה וב-2018 שב למועדון נעוריו, עמו זכה בגביע לפני כחודש וחצי.

מי שהצטרף לבית"ר הוא המגן/קשר טימו מוזי, שבעונה האחרונה שיחק במדי עירוני קרית שמונה כמושאל ממכבי חיפה ולפני כן ירד ליגה גם עם הפועל נוף הגליל ועם הפועל כפר סבא. מוזי בן ה-21, החיזוק השלישי אחרי יובל אשכנזי ובן ביטון, חתם על חוזה לשלוש שנים ומכבי חיפה תקבל עבורו 200 אלף שקלים. לאחר החתימה אמר: "זאת הזדמנת מדהימה עבורי להתקדם למועדון כמו בית"ר ירושלים. אני רוצה להודות לסוכן שלי ג'קי דהן ולבית"ר על האמון. אני כבר מחכה לפגוש את הקהל האדיר הזה".

טימו מוזי מוצג כשחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר ירושלים שילמה עליו 200 אלף ש"ח. טימו מוזי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לגבי יון ניקולאסקו והדיווחים על טרבזונספור, בבית"ר עד כה לא התקבלה רשמית לרכוש את השחקן, ונציגיו דיברו על הצעות בסכומים שנעים סביב 600 אלף יורו. מדובר בסכום נמוך מדי עבור בית"ר, שדורשת בשלב זה כשני מיליון יורו תמורתו.

בנוסף, בית"ר עשויה לחדש את השיחות עם אבישי כהן בניסיון להשאירו במועדון בחוזה חדש. אם זה יקרה, כהן שכבר נראה בדרך החוצה מהמועדון, יתחרה עם בן ביטון על עמדת המגן הימני הפותח. אדי גוטליב קיבל הצעה מבית"ר, אך עדיין לא השיב עליה.

בנוגע לנבחנים, בבית"ר יקבלו החלטות סופיות רק לאחר משחק האימון באשדוד ביום שני. המשחק יהיה מכריע בעיקר בנוגע לעתידו של החלוץ היהודי-רוסי מקסים מאירוביץ' לקראת היציאה למחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully