וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני חידש חוזה בבית"ר וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים

28.6.2023 / 10:00

הבלם חתם על חוזה לשנתיים אחרי מו"מ ארוך: "שמח שנשארתי, מקווה שנמנף את המומנטום מסוף העונה". עומר קורסיה הצטרף לאימונים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

אוראל דגני חתם הבוקר (רביעי) על חוזהו בבית"ר ירושלים באופן רשמי. הבלם בן ה-34 האריך את חוזה בשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, ונשאר במועדון אחרי משא ומתן ארוך שבמהלכו כבר נראה היה שיעבור להפועל חיפה. דגני כבר הצטרף לאימוני הקבוצה וייצא איתה למחנה האימונים בבולגריה בשבוע הבא.

דגני אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד שהמשא ומתן הסתיים בתוצאה טובה ונשארתי בבית"ר ירושלים. היתה לנו עונה מאתגרת שנגמרה עם טעם טוב, ואני מאוד מקווה שנדע למנף את המומנטום החיובי שסיימנו איתו את העונה כדי להשיג עוד הצלחות בשנים הקרובות. אנחנו עם הפנים לאלוף האלופים ואירופה ובשביל להגיע לשם מוכנים אנחנו חייבים לעבוד קשה. נצא למחנה, נתגבש, נעבוד קשה ומשם - השמיים הם הגבול. יאללה בית"ר".

בבית"ר רוצים לצרף בלם ישראלי נוסף, כאשר גם שמו של אדי גוטליב, ששייך להפועל תל אביב, עדיין על הפרק כמו גם של איתן טיבי, כאשר הוגשה גם הצעה לבלם זר.

עם או בלי קשר, הבלם בן ה-21 עומר קורסיה יחל הבוקר להתאמן בבית"ר וייקח חלק במשחק אימון של הקבוצה. קורסיה שיכול לשחק גם כמגן ימני, הופיע בשורות פרלימני מליגת העל בקפריסין ושיחק לא מעט פעמים בהרכב. מדובר בשחקן חופשי שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועשה התקדמות משמעותית בעונה האחרונה.

יון ניקולאסקו ינחת בשבת, במועדון יבהירו למולדבי כי עד אשר תגיע הצעה המתאימה למועדון, עליו לחתום על חוזה חדש של שנתיים לפחות, אך דרישת השחקן כרגע הן אך ורק להשתחרר.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים לצד אוראל דגני. ברני ארדוב
הבלם נשאר, החלוץ יעזוב? דגני וניקולאסקו/ברני ארדוב

במועדון מבינים כי במצב הנוכחי קשה יהיה להעמיד קבוצה תחרותית למפגשים עם פאוק סלוניקי, אך עדיין מנסים לבצע מהלכים ומקווים כי בשבועיים הקרובים יצליחו להשלים 80% מהסגל, אך אומרים: "בסוף יולי אף פעם הסגל לא מושלם, גם לא של פאוק".

בנוגע לירדן שועה, בשלב הזה אין התלהבות גדולה מצד מכבי תל אביב לתפור עסקה. בבית"ר לא מחכים למכבי תל אביב ובשלב זה מצפים משועה לחתום על חוזה חדש, אחרת אחרי אירופה, לא יאפשרו לו לשחק בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
מצפים שיאריך חוזה. שועה/מאור אלקסלסי

הסיטואציה עם השחקנים אינה פשוטה, וגורמים במועדון מדברים על כך שלא מעט שחקנים לא ממוקדים במטרה ומתנהלים עם הרבה אגו, מה שמקשה על יוסי אבוקסיס להתחיל ולגבש קבוצה. במועדון אף הוסיפו כי "יותר מאיכות של שחקנים, אם הגישה שלהם לא טובה זה יפגע בקבוצה. צריך למצוא פתרונות בהקדם, אולי ויתרו לחלקם יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully